Σάββατο 11 Μαρτίου 2023

Λίγοι Ζηλιασκόπουλοι..

Από Νίκος Φιλιππίδης

Το 2010 όταν η χώρα χρεωκοπούσε, ο ΟΣΕ είχε σωρευμένο χρέος 10,7 δισεκατομμύρια ευρώ. Το ετήσιο έλλειμμα του το 2009 ήταν 1,2 δισεκατομμύρια ευρώ. Το 2009 η θυγατρική ΤΡΑΙΝΟΣΕ είχε έσοδα 100 εκατ. ευρώ και έξοδα 340 εκατ. ευρώ. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ το 2009 είχε 24% λιγότερους εργαζόμενους με το 2004, αλλά αυξημένο κόστος μισθοδοσίας κατά 16%. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ, φέρεται εκείνη την περίοδο να μην έχει καν άδεια λειτουργίας. Ο «σκληρός» Πόλ Τόμσεν είχε προτείνει στις συζητήσεις για το πρώτο μνημόνιο ότι η μόνη λύση ήταν να μπει λουκέτο στον οργανισμό.

Τελικά τον Οκτώβριο του 2010 η τότε κυβέρνηση κατάφερε να σώσει ότι σώζονταν. Ψηφίστηκε ο νόμος για την αναδιάρθρωση του ΟΣΕ. Συνδυάστηκε με την οικονομική ενίσχυση του οργανισμού με 120 εκατ. ευρώ ετησίως. Ακόμα δηλαδή και στην χρεωκοπία του οργανισμού – γιατί περί αυτού επρόκειτο – η χρεωκοπημένη Ελλάδα συνέχιζε να τον ενισχύει και μάλιστα τα 70 εκ. ευρώ ήταν ενίσχυση για την συντήρηση του δικτύου.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:energymag.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου