Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Με την αντιπαροχή καταστρέψαν τα εμβληματικά κτίρια της Αθήνας..
Με τον «εκτρωματικό» ουρανοξύστη τους έκοψαν την Ακρόπολη από το Ναό του Απόλλωνος στο Σούνιο και συνεχίζουν ακάθεκτοι..
Λίγες μέρες μετά, διάβασα για το ενδεχόμενο να χαθεί η “Μουριά”. Το αιωνόβιο καφενείο της Αθήνας, Χαριλάου Τρικούπη και Καλλιδρομίου γωνία.Μόνο που οι ρίζες της “Μουριάς” κάθε άλλο παρά επικίνδυνες είναι. Ίσα ίσα. Αν και απλωμένες σε όλα τα Εξάρχεια –και ίσως ακόμα παραπέρα–, μοιάζουν να κρατούν τη γειτονιά στη θέση της.
![]() |
| Το παραδοσιακό καφενείο "Η Μουριά" στέκει Χαριλάου Τρικούπη και Καλλιδρομίου γωνία από το 1915 Andreas Papakonstantinou / Tourette Photography |







Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου