Σάββατο 22 Ιουνίου 2024

Τρένα: Νέο «καμπανάκι» για την ασφάλεια – Η ΡΑΣ απέρριψε την αίτηση του Διαχειριστή Υποδομής του ΟΣΕ

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Ως προς τι η απορία μετά τα Τέμπη τι διαγωνισμοί έγιναν και τι κονδύλια έχουν διατεθεί στο σιδηρόδρομο του 19ου αιώνα..

Με την Ανατολική ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ και Θράκη χωρίς τρένο..

Για την Δυτική Ελλάδα δεν προβλέπεται σιδηρόδρομος ούτε τον 22ο αιώνα…

Αυτοί κυβερνώντες και αντιπολίτευση ψάχνουν θέματα π.χ., όπως του κ. Λύτρα, «για να ταΐζουν το λαό κουτσομπολιό» και να τον αποπροσανατολίζουν…

Το σημαντικό κενό ασφαλείας που εξακολουθεί να υπάρχει 16 μήνες μετά την τραγωδία των Τεμπών στη λειτουργία του σιδηροδρόμου από την έλλειψη αξιόπιστου συστήματος ραδιοεπικοινωνιών, υπογράμμισε για ακόμα μία φορά ο Ευρωπαϊκός Οργανισμός Σιδηροδρόμων (ERA), ο οποίος ζήτησε την έκδοση κατεπείγουσας σύστασης από τον Εθνικό Οργανισμό Διερεύνησης Αεροπορικών και Σιδηροδρομικών Ατυχημάτων (ΕΟΔΑΣΑΑΜ).

Εξακολουθούν να ελλοχεύουν κίνδυνοι λόγω έλλειψης αξιόπιστου συστήματος ραδιοεπικοινωνιών στα τρένα

Διαβάστε σχετικό άρθρο στην ιστοσελίδα www.in.gr: Τέμπη: Κατεπείγουσα σύσταση του ΕΟΔΑΣΑΑΜ για τις ραδιοεπικοινωνίες στα τρένα

Η ασφάλεια στα τρένα παραμένει το ζητούμενο έτσι ώστε να μην έχουμε νέα τραγωδία όπως στα Τέμπη

Νέα ανησυχία για την κατάσταση στα τρένα προκαλεί η απόφαση της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ) να μην εγκρίνει την αίτηση για την Επικαιροποίηση Έγκρισης Ασφάλειας του Διαχειριστή Υποδομής (ΔΥ) του ΟΣΕ.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου