Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

Τα νέα στοιχήματα για τα μεγάλα έργα υποδομών – Ποιες είναι οι επόμενες ανάγκες σε δρόμους, Μετρό και σιδηρόδρομο

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Μια πλήρη απογοήτευση ο προγραμματισμός τους, για ότι αφορά το σιδηρόδρομο και δεν πρόκειται ποτέ η Ελλάδα να μπει έτσι σε τροχιά ανάπτυξης, ούτε μετά πενήντα χρόνια..

Δεν τους συγκίνησαν ούτε η εκατόμβη στα Τεμπη, ούτε ότι ΑΘΗΝΑ- Θεσσαλονίκη χρειάζεται πέντε ώρες με τρένα του 1990…

Στην περιφέρεια πέρα από το Ιωάννινα-Κακαβιά και την αναβάθμιση του άξονα Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι, ίσως κάποια στιγμή να δούμε και το τμήμα Πύργος-Καλό Νερό-Τσακώνα. Το κεφάλαιο οδικά έργα δεν φαίνεται να χρειάζεται περαιτέρω έργα.

Στο κομμάτι του Σιδηρόδρομου μετά τις περυσινές τραγωδίες με τα Τέμπη και τον Daniel ανακοινώθηκε ένας νέος 20ετής σχεδιασμός που έχει 3 σκέλη. Πενταετίας, δεκαετίας και εικοσαετίας. Παρά του ότι είναι ιδιαίτερα διευρυμένο το έργο με έργα που φτάνουν το τρένο μέχρι την Ηγουμενίτσα, φαίνεται πως στην τρέχουσα και μεσοπρόθεσμη περίοδο θα δούμε έργα όπως η αποκατάσταση των γραμμών στη Θεσσαλία, την αναβάθμιση της γραμμής ΣΚΑ-Οινόη και στη Βόρεια Ελλάδα την νέα γραμμή Καβάλα-Ξάνθη και την αναβάθμιση της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Ορμένιο.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου