Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Το 2025 Αθήνα - Θεσσαλονίκη με σιδηρόδρομο αντί σε πέντε ώρες θα εκτελείται σε τέσσερις τα 305 χιλιόμετρα, που είναι η απόσταση και σύμφωνα με την Ε. Ε. τα τρένα πρέπει να κινούνται με 160 km την ώρα..
Μαδρίτη - Βαρκελώνη 650 km σε 2,5 ώρες τώρα βγάλτε τα συμπεράσματα σας, για το επίπεδο υπηρεσιών στην Πατρίδα μας και τι δηλώνει ο υπεύθυνος Π/Θ…
Θέλω να σταθώ λίγο στην παράμετρο του κόστους. Η συνολική αποκατάσταση των ζημιών του “Daniel” και του “Elias” θα ξεπεράσει τα 3 δισεκατομμύρια ευρώ. Από αυτά, τα 1,4 δισεκατομμύρια αφορά μόνο τις οδικές, τις σιδηροδρομικές υποδομές, καθώς και την αποκατάσταση των σχολείων μας.
Είτε μιλάμε για δρόμους, είτε μιλάμε για γέφυρες, είτε μιλάμε για τον σιδηρόδρομο, που νομίζω ότι πήρατε μια γεύση για την έκταση των ζημιών τις οποίες καλούμαστε να διαχειριστούμε. Έχει γίνει ήδη η προσωρινή ανάταξη του δικτύου και ως τα τέλη του 2025 όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο θα παραδοθεί σε μια κατάσταση καλύτερη, όπως είπα, και ανθεκτικότερη από ό,τι ήταν πριν.
1,4 δισεκατομμύρια ευρώ, λοιπόν, από τα οποία τα 600 εκατομμύρια προέρχονται από πόρους του Ταμείου Ανάκαμψης. Τα υπόλοιπα είναι πόροι του ΕΣΠΑ αλλά και του Κρατικού Προϋπολογισμού.
Θέλω να ευχαριστήσω, επίσης, την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών και ειδικά την Πρόεδρό της, την κα Μελίνα Τραυλού, για την ταχύτητα με την οποία ανταποκρίθηκε στο αίτημά μου να συνδράμει η εφοπλιστική κοινότητα στη μεγάλη εθνική προσπάθεια χρηματοδότησης της ανάταξης της Θεσσαλίας.
Σε λίγες μέρες συγκεντρώθηκε το όχι ευκαταφρόνητο ποσό των 50 εκατομμυρίων, ένα σημαντικό κομμάτι του οποίου, όπως είδατε, κατευθύνεται σε άμεσες παρεμβάσεις, οι οποίες θα γίνουν όχι απλά για να βελτιωθούν αλλά να ενισχυθούν ουσιαστικά οι υποδομές των πολλών σχολείων τα οποία επλήγησαν από την κακοκαιρία.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου