Κυριακή 27 Νοεμβρίου 2022

Το Δέλτα του Έβρου δεν είναι κομμάτι της ζωής μου, είναι η ζωή μου, λέει «η Κυρά του Δέλτα»

 

Του Δημήτρη Τσάκα 

  «Το Δέλτα του Έβρου δεν είναι κομμάτι της ζωής μου, είναι η ζωή μου…Δεν μπορώ να ζήσω μακριά από δω κι ας είναι μια καλύβα 30 τετραγωνικών…Όταν έχει φουρτούνα το νερό περνάει κάτω από την καλύβα και δεν μπορούμε να βγούμε έξω, είναι δύσκολα. Θα μου πουν “τι πήγες κι έκατσες εκεί;”. Δεν είναι έτσι. Όλα αυτά τα χρόνια με τον σύζυγο από εδώ βγάζουμε το ψωμί μας. Από εδώ μεγαλώσαμε τα παιδιά μας, από εδώ τα σπουδάσαμε, τα παντρέψαμε, από εδώ τα κάναμε όλα. Με τη βαρκούλα μας, με τα χέρια μας, με τα δίχτυα μας αλλά και το Δέλτα του Έβρου. Μέσα σε μία καλύβα, εντάξει, αλλά δεν με πειράζει…».

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.anamniseis.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου