«Δεν ξέρουμε πού θα φτάσουμε», διαμηνύει ο πρόεδρος Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου. Ο λόγος που το προϊόν δεν φτάνει στα σούπερ μάρκετ.
Σε έλλειψη βρίσκεται η γραβιέρα Νάξου σε αρκετά σούπερ μάρκετ, με τους τοπικούς παραγωγούς να εκπέμπουν «SOS».Ειδικότερα, μιλώντας στο πρωί της Δευτέρας (9/5) στο OPEN, ο πρόεδρος Αγροτικών Συνεταιρισμών Νάξου, Δημήτρης Καπούνης, υπογράμμισε μεταξύ άλλων:
«Η κτηνοτροφία εκπέμπει SOS. Στη Νάξο έχουμε περίπου 7 τόνους γάλα μείον, αυτό σημαίνει 700 κιλά προϊόν γραβιέρα τη μέρα που δεν το έχουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου