Ο Αττίκ είχε γράψει ένα εκπληκτικό τραγούδι για τη δεύτερη γυναίκα του (και μεγάλο έρωτα της ζωής του), την πανέμορφη Μαρίκα Φιλιππίδου. Το καταπληκτικό αυτό βαλσάκι είχε τίτλο "Είδα Μάτια" και γρήγορα αγαπήθηκε από τον κόσμο κι έγινε μεγάλη επιτυχία. Κάποιο βράδυ, αφότου ο Αττίκ είχε χωρίσει, έρχεται η Μαρίκα με τον δεύτερο άντρα της Σταμάτη Μερκούρη (γόνος αυτού του γάμου έγινε αργότερα η Μελίνα Μερκούρη) στη Μάντρα που έπαιζε ο Αττίκ και κάθονται στις πρώτες θέσεις. Ο κόσμος που αντιλήφθηκε ποιοι ήρθαν στην Μάντρα, αφού ξεπέρασε την αρχική του αμηχανία και θέλοντας να πειράξει τον Αττίκ, άρχισε να φωνάζει ρυθμικά "Είδα Μάτια" – "Είδα Μάτια", απαιτώντας από τον Αττίκ να τους παίξει το αγαπημένο τους σουξέ.
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:trelogiannis.blogspot.com
.jpg)
.jpg)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου