Τον Τζίτζη βέβαια τονε θυμόσαστε. Είναι ο τύπος που έφθασε ξαφνικά στη γειτονία, ήτανε μυστήριος, δεν είχε πολλά πάρε δώσε με την ομήγυρη, αλλά είχε πολλά πάρε δώσε με τον καφετζή Νικόλαο Μερακλή, τον επιλεγόμενο και «Μπίχλα», καθόσον η καθαριότης δεν ήταν και το δυνατό του σημείο. Το πάρε δώσε του Τζίτζη με τον καφετζή, εξαργυρωνόταν με σπέσιαλ μεζέ ούζου, ήγουν σαρδέλες 2 αντί της μισής προβλεπομένης, ελιές 10 αντί των 5 και έξτρα κεφτεδάκια, παστουρμάς και σαλάμι Λευκάδος.
Από τον Χρήστο Μπολώση
Ο Τζίτζης το λοιπόν, μπήκε σήμερα σοβαρός όπως πάντα, στο καφενείο «Η συνάντησις των φίλων», έριξε ένα βλέμμα στο πλήθος, τίγκα ο καφενές, έκανε νόημα στο Μενέλαο που θα πει «φέρε το ούζο με τα σχετικά ρε μάγκα» και μετά πλησίασε το τραπέζι που καθόταν ο Προκόπης. Ο Προκόπης, χρόνια μέλος του ΚΚΕ, είχε απλωμένο στο τραπέζι τον «Ριζοσπάστη»
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.dimokratia.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου