Σάββατο 6 Νοεμβρίου 2021

Τρένα: Ελλείψεις σε συντήρηση, πόρους και προσωπικό οδηγούν σε καθυστερήσεις αλλά και εκτροχιασμούς

Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ. : Τριτοκοσμική η κατάσταση του ΟΣΕ..

Έμεινε το σιδηροδρομικό δίκτυο στο 1950, γιατί το 1954 η Κοζάνη είχε σιδηροδρομική σύνδεση και η Πελοπόννησος εστω δίκτυο μικρού πλάτους…
Μετά τα οποία δις που δαπανήθηκαν, τα έργα είναι ημιτελή, ενώ ΙΟΝΙΑ και σιδηροδρομική ΕΓΝΑΤΙΑ είναι όνειρο μακρινό..

Εννέα εκτροχιασμούς και μία σύγκρουση αμαξοστοιχίας με μηχανήματα γραμμής στον Δομοκό σε διάστημα 14 μηνών μετρά η σιδηροδρομική καθημερινότητα, η οποία φαίνεται ότι λόγω κατάστασης κάθε άλλο παρά γιορτάζει το Ευρωπαικό Ετος Σιδηροδρόμων, το οποίο εκπνέει σε λιγότερο από δύο μήνες.

Και μπορεί το περιστατικό με τα μανιτάρια που είχαν φυτρώσει σε βαγόνι τρένου στη Θεσσαλονίκη να μονοπώλησε το ενδιαφέρον αλλά και την πολιτική αντιπαράθεση τις τελευταίες ημέρες, ωστόσο τα προβλήματα του σιδηροδρόμου στη χώρα μας είναι πολύ βαθύτερα.

Η έλλειψη συντήρησης των γραμμών, η ανεπάρκεια σε ανθρώπινο δυναμικό, αλλά και η ένδεια πόρων στον ΟΣΕ δημιουργούν έναν εκρηκτικό συνδυασμό βραδυπορειών, μονοδρομήσεων, προβλημάτων σε κλειδιά, τα οποία τελευταία συχνά καταλήγουν ακόμα και σε εκτροχιασμούς – ευτυχώς μικρής έκτασης.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου