Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Η Hellenic Train των μνημονίων κατήργησε τα δίκτυα:
- Πελοποννήσου
- Θεσσαλίας
- Αν. Μακεδονίας - Θράκης
- Δυτ. Μακεδονίας
Και Αθήνα- Θεσσαλονίκη σε πέντε ώρες μόνο δύο συρμοί ημερησίως
Δοξάστε τους!!!…
Νεα εξέλιξη
Πάλι το τρένο με μία βροχή σταματάει ανάλογα Λάρισα ή Λιανοκλάδι (Λαμία) και με Λεωφορείο!!
Δύο χρόνια μετά το Daniel δεν έκαναν κανένα έργο και η γραμμή είναι μόνη με όριο ταχύτητας τα 60km
ΑΧΡΗΣΤΟΙ…
Επί έναν αιώνα η Ελλάδα μελετά φιλόδοξες επεκτάσεις των σιδηροδρομικών της γραμμών από τις οποίες, όμως, ελάχιστες έχουν προχωρήσει, με αποτέλεσμα το δίκτυο των τρένων να παραμένει περίπου στην ίδια χάραξη που είχε την εποχή του Ελευθερίου Βενιζέλου.
Στα αριστερά, το δημοσίευμα του «Ελευθέρου Βήματος» του 1928 για την Σιδηροδρομική Εγνατία. Στα δεξιά, το σχέδιο των ΣΠΑΠ του 1929 για επέκταση προς Ήπειρο και Θεσσαλία.
13.08.2014
20:15
Κοινωνία
Αχιλλέας Χεκίμογλου
Επί έναν αιώνα η Ελλάδα μελετά φιλόδοξες επεκτάσεις των σιδηροδρομικών της γραμμών από τις οποίες, όμως, ελάχιστες έχουν προχωρήσει, με αποτέλεσμα το δίκτυο των τρένων να παραμένει περίπου στην ίδια χάραξη που είχε την εποχή του Ελευθερίου Βενιζέλου.
Χαρακτηριστικότερη όλων είναι η περίπτωση της Σιδηροδρομικής Εγνατίας και του Δυτικού Άξονα, που χρονίζουν από την δεκαετία του 1920 και δεν αναμένεται να τεθούν επί τάπητος πριν από το 2030 και 2050, σύμφωνα με πρόσφατη απάντηση του υπουργείου Υποδομών.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου