Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Αυτό είναι ο ορισμός διάλυσης μιας ανύπαρκτης κρατικής μηχανής που ζει το δικό της αφήγημα, ότι η χώρα έχει «ασφαλή σιδηρόδρομο και πασχίζει για αυτό…»
Όπως καταγγελλουν οι μηχανοδηγοί, η κατάσταση αντί να βελτιώνεται, χειροτερεύει!
![]() |
(ΤΑΤΙΑΝΑ ΜΠΟΛΑΡΗ/EUROKINISSI) |
Όπως καταγγελλουν οι μηχανοδηγοί, η κατάσταση αντί να βελτιώνεται χειροτερεύει. Για του λόγου το αληθές δημοσιεύουν στο blog της Πανελλήνιας Ενωσης Προσωπικού Ελξης (ΠΕΠΕ) ένα από τα υποδείγματα που δίνει ο ΟΣΕ στους μηχανοδηγούς τις τελευταίες ημέρες για την κυκλοφορία στη βασική γραμμή της χώρας. Σύμφωνα με αυτό, σε 17 σημεία η επιτρεπόμενη ταχύτητα είναι έως 40 χλμ την ώρα, σε πέντε σημεία είναι έως 20 χλμ, σε 2 σημεία είναι έως 10 και σε άλλα 2 είναι μόλις 6 χλμ. την ώρα.
Στις παρατηρήσεις που συνοδεύουν τους πίνακες με τις χιλιομετρικές ταχύτητες αναφέρεται ως κυρίαρχη αιτία η κατάσταση της γραμμής με τους μηχανοδηγούς να αναρωτιούνται «αν κάποιος θα απολογηθεί για αυτό το χάλι, γιατί δεν υπάρχει ενημέρωση στο επιβατικό κοινό για τυχόν καθυστερήσεις που προκύπτουν καθημερινά αλλά και ποια μέτρα έχει ζητήσει από τον ΟΣΕ η Hellenic Train για τον χρονικό ορίζοντα αποκατάστασης των βραδυποριών».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου