Δευτέρα 3 Φεβρουαρίου 2025

Στο Ελεγκτικό Συνέδριο οι συμβάσεις για τα οδικά και σιδηροδρομικά έργα αποκατάστασης στη Θεσσαλία

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Μην τρέχετε κινδυνεύετε να μην εκτελέσετε ποτέ τα έργα..

Έχετε κουράσει..

Είστε πιο αργοί και από «ημίονους..».

ΖΗΜΙΕΣ ΣΤΟ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΟΚΑΙΡΙΑ DANIEL – ΠΗΓΗ: ΕΡΓΟΣΕ
ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Τα σιδηροδρομικά έργα εκτιμάται ότι μπορεί να ολοκληρωθούν σε χρονικό ορίζοντα 15 μηνών και αντίστοιχα τα οδικά σταδιακά σε 48 μήνες. Τα έργα είναι προϋπολογισμού 1,35 δισ. ευρώ.

Να θυμίσουμε πως σύμφωνα με τα αποτελέσματα των διαγωνισμών τα έργα αναλαμβάνονται ως κάτωθι:

α) Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού (Χ.Θ. 288+600) έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα (Χ.Θ. 328+840) μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias” με Προϋπολογισμό 173.600.000€ (με ΦΠΑ). Προσωρινός ανάδοχος: METΚΑ με 4%.

β) Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias” με Προϋπολογισμό 57.660.000€ (με ΦΠΑ). Προσωρινός ανάδοχος: AVAX με 4,10%

γ) Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias”, με Προϋπολογισμό 181.660.000€ (με ΦΠΑ). Προσωρινός ανάδοχος: AKTOR με 4%.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:ypodomes.com


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου