Πέμπτη 20 Φεβρουαρίου 2025

Η Alstom αναλαμβάνει τα έργα αποκατάστασης συστημάτων του σιδηροδρόμου στη Θεσσαλία

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Οι διαγωνισμοί έχουν πάει στο Ελεγκτικό Συνέδριο και απομένει να δώσει έναρξη και πέρας αποκατάστασης του Σιδηροδρομικού δικτύου στη ΘΕΣΣΑΛΙΑ μετά το «Daniel» και «Elias»..

ΝΙΚΟΣ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ

Ολοκληρώνεται και ο τελευταίος διαγωνισμός που αφορά την Αποκατάσταση των συστημάτων Σηματοδότησης, ETCS L1, Τηλεδιοίκησης και Ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από το ΣΣ Παλαιοφάρσαλο (Χ.Θ 296+245) έως ΣΣ Κράννων (ΧΘ 336+330) που καταστράφηκε από την κακοκαιρία “Daniel”, με Προϋπολογισμό 37.200.000,00€ (με ΦΠΑ).

Σύμφωνα με απόφαση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών η Alstom αναλαμβάνει το έργο με ποσοστό έκπτωσης 4,2%.
α) Αποκατάσταση της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από την έξοδο του Σ.Σ. Δομοκού (Χ.Θ. 288+600) έως την είσοδο του Σ.Σ. Κραννώνα (Χ.Θ. 328+840) μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias” με Προϋπολογισμό 173.600.000€ (με ΦΠΑ). Προσωρινός ανάδοχος: METΚΑ με 4%.

β) Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Παλαιοφαρσάλου – Καλαμπάκας, σε εντοπισμένα τμήματα της γραμμής, μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias” με Προϋπολογισμό 57.660.000€ (με ΦΠΑ). Προσωρινός ανάδοχος: AVAX με 4,10%

γ) Αποκατάσταση της μονής σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας – Βόλου μετά τις θεομηνίες “Daniel” και “Elias”, με Προϋπολογισμό 181.660.000€ (με ΦΠΑ). Προσωρινός ανάδοχος: AKTOR με 4%.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου