Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Είμαστε άχρηστοι και δεν έχουμε σιδηρόδρομο..
Βγείτε στη αγορα και κάντε συμφωνία παραχώρησης,για όσες δεκαετίες απαιτούνται με ένα όρο την πλήρη κάλυψη της χώρας, αλλά και της Κρήτης, Εύβοια ΚΑΤ' ελάχιστο…
Οι χερσαίοι άξονες είναι σιδηροδρομικοί και οδικοί…
Όταν τεθεί στην υπηρεσία των ταξιδιωτών, μπορεί να είναι το γρηγορότερο τρένο στον κόσμο, αφήνοντας πίσω του το νυν μοντέλο CR400 της Κίνας, που έκανε το ντεμπούτο του προ επταετίας και αναπτύσσει μέση ταχύτητα 350 χλμ/ώρα.
Το σιδηροδρομικό δίκτυο της Κίνας ξεπερνά τα 160.000 χλμ, εκ των οποίων τα 46.000 εξυπηρετούν τρένα υψηλής ταχύτητας, μια αξιόπιστη εναλλακτική για τα αεροπορικά ταξίδια που καλύπτουν αποστάσεις έως και χιλίων χιλιομέτρων.
Εδώ και τέσσερις δεκαετίες αρκετές χώρες στην Ευρώπη και την Ασία ακολούθησαν το παράδειγμα της Ιαπωνίας και της Γαλλίας επενδύοντας εκατοντάδες δισ. δολάρια σε νέους σιδηρόδρομους για τρένα υψηλής ταχύτητας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου