Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2024

ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΣΤΙΣ ΡΑΓΕΣ ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Στην υπόθεση Τεμπών δεν είναι απλά ηθικοί αυτουργοί η Ε.Ε. και αυτοί που ως κυβερνήσεις υπέγραψαν τα μνημόνια, αλλά ο Εισαγγελέας οφείλει να εξετάσει, εαν με την «εγκληματική και εκδικητική συμπεριφορά απεναντι του Έλληνα» να οδηγηθούν στο Διεθνές Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων…

Έτσι διέλυσαν την Ελλάδα και φυσικά το σιδηρόδρομο…

REPORTAGE ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΛΙΤΣΑΡΔΑΚΗΣ

Ο ΟΣΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

Μελέτη της εταιρείας συμβούλων Pricewaterhouse, που συντάχθηκε το 2010, και έλαβε υπόψιν ο ελληνικός νομοθέτης, προέβλεπε ως αναγκαίο προσωπικό του ΟΣΕ τα 2.800 άτομα, από τους οποίους 860 ήταν σταθμάρχες-κλειδούχοι.

ΜΟΙΡΑΙΕΣ ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ

Ο πρόεδρος του ΟΣΕ, Γιάννος Γραμματίδης, επισκεπτόμενος τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Λάρισας την Παρασκευή, δήλωσε ότι ο οργανισμός λειτουργεί σήμερα με 640 εργαζόμενους. Μάλιστα, ανέφερε χωρίς διάθεση να το αποκρύψει, ότι υπάρχουν εργαζόμενοι που δουλεύουν διπλές βάρδιες για να βγει το πρόγραμμα.

Το Magazine επικοινώνησε με έναν εργαζόμενο στο σιδηρόδρομο, ο οποίος επιβεβαίωσε το γεγονός. Συγκεκριμένα, οι σταθμοί Πλατύ και Λάρισα έχοντας 24ωρη ροή απαιτούν αρκετό ανθρώπινο δυναμικό. Ωστόσο, αυτό που παρατηρείται είναι ότι σπάνια υπάρχει δεύτερος σταθμάρχης, και συχνά αυτοί εργάζονται χωρίς ρεπό, ακόμη και κόντρα βάρδια.

Συνεπώς, σήμερα ο ΟΣΕ λειτουργεί με ακόμη λιγότερο προσωπικό απ΄ ότι τη νύχτα του δυστυχήματος, και τοποθετεί σε θέσεις ευθύνης εργαζόμενους ακόμη για 16 ώρες σερί.

Η νυχτερινή βάρδια στο σταθμό της Λάρισας εκτελείται εδώ και χρόνια από έναν σταθμάρχη. Συγκεκριμένα, έγγραφο της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας του ΟΣΕ πληροφορεί το Εφετείο Λάρισας ότι: «από το αρχείο που διατηρεί η Διεύθυνση μας προκύπτει ότι η νυχτερινή βάρδια στον ΣΣ Λάρισας διεξαγόταν με έναν Σταθμάρχη από το έτος 2015».

Παράλληλα, έγγραφα που εξασφάλισε το Magazine αποδεικνύουν ότι η τροποποίηση των βαρδιών, λόγω έλλειψης προσωπικού, είχε γίνει κανόνας. Συγκεκριμένα, σε τρία έγγραφα το 2015, 2019 και 2020 ο ΟΣΕ προτείνει για όλο το 24ωρο βάρδιες ενός ατόμου επί οκτώμισι ώρες.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.news247.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου