Παρασκευή 30 Αυγούστου 2024

Χρονιά – σταθμός το 2025 για τα δύο μεγάλα οδικά έργα της Βόρειας Ελλάδας – Πως προχωρούν οι διαγωνισμοί

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Τον κάτοικο της ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ αυτό που τον ενδιαφέρει έναρξη και πέρας των οδικών αξόνων, έχουν κουραστεί με τα αναβλητικά γραφειοκρατικά «τερτίπια», γιατί δεν υπάρχει χρηματοδότηση..

Α η ιστορία είναι γνωστή τι θα ξαναεξαγγείλει στα εγκαίνια της ΔΕΘ και ότι το λιμάνι το 2025 θα συνδεθεί με την ΕΟ…

Νίκος Καραγιάννης 

Από την Εγνατία Οδό Α.Ε. έχουμε το έργο ολοκλήρωσης σύνδεσης του 6ου προβλήτα του λιμένα Θεσσαλονίκης με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας το οποίο εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί μέχρι τις αρχές του 2025. Με το παρών έργο θα ολοκληρωθεί το νότιο τμήμα στη σύνδεση με τον ΟΛΘ.

Η αναβάθμιση του οδικού άξονα (Μαυροβούνι – Έδεσσα, Παράκαμψη Γιαννιτσών, Παράκαμψη Χαλκηδόνας) σχετίζεται με τρία επιμέρους τμήματα από τα πέντε που διαιρείται η νέα χάραξη της οδού Θεσσαλονίκης – Έδεσσας ως εξής:

Δράμα-Αμφίπολη

Με την ολοκλήρωση του Ανταγωνιστικού Διαλόγου θα συνταχθεί το Τεύχος Υποβολής Δεσμευτικών Προσφορών (ΒΙΙ Φάση), με προβλεπόμενη ημερομηνία το Νοέμβριο του 2024.

Στο πλαίσιο της προτεινόμενης Σύμπραξης Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα ο Ιδιωτικός Φορέας Σύμπραξης (ΙΦΣ) θα υλοποιήσει :

Α. Την μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση των τμημάτων:

• Παλαιοκώμη – Μαυρολεύκη μήκους ~29.5 χλμ.

• Μαυρολεύκη – Δράμα μήκους ~13.5 χλμ.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:ypodomes.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου