Πέμπτη 11 Ιουλίου 2024

Bayraktar

 

Ιστοσελίδα « SAVUNMATR» της 11 Ιουλ 2024

Τι είναι το Bayraktar KALKAN DİHA ;

Το Bayraktar KALKAN, μη επανδρωμένο αεροπορικό μέσο καθέτου απο-προσγειώσεως (DİHA), είναι ένα αφος στην κατηγορία τακτικών ΙΗΑ, που μπορεί να εκτελεί δραστηριότητες για αποστολές αναγνώρισης και πληροφοριών.

Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα κάθετης προσγείωσης και απογείωσης Bayraktar KALKAN, το οποίο είναι ικανό για αυτόματη πτήση κρουαζιέρας, αυτόνομη απογείωση, αυτόνομη προσγείωση και ημιαυτόνομη πτήση κρουαζιέρας, απογειώνεται με τους ηλεκτρικούς κινητήρες του και στη συνέχεια μεταβαίνει σε λειτουργία πτήσης κρουαζιέρας, ενεργοποιώντας τον κινητήρα καυσίμου.

Το μη επανδρωμένο αφος, το οποίο μπορεί να προσγειωθεί με τρεις διαφορετικούς τρόπους: κατακόρυφη προσγείωση, προσγείωση στο σώμα και προσγείωση με αλεξίπτωτο, διαθέτει σύστημα ελέγχου πτήσης που μπορεί να εκτελέσει λειτουργίες αυτόματης παρακολούθησης διαδρομής, παρακολούθησης στόχου, κύκλου και επιστροφής στη βάση.

Χάρη στους 4 ηλεκτροκινητήρες και τις κάθετα τοποθετημένες προπέλες του, το αφος απογειώνεται κάθετα και ταξιδεύει οριζόντια με τον συνηθισμένο τρόπο, με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης στο πίσω μέρος να έχει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου.

Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα κάθετης προσγείωσης και απογείωσης Bayraktar KALKAN είναι από τα πιο προηγμένα στην κατηγορία του με τα προηγμένα χαρακτηριστικά του. Το μη επανδρωμένο αφος, το οποίο δεν χρειάζεται μεγάλους διαδρόμους για απογείωση, μπορεί να εκτελέσει την αποστολή αφού απογειωθεί από πολεμικά πλοία χωρίς διαδρόμους, στρατιωτικές βάσεις ή οποιαδήποτε θέση χρειάζεται στο μέτωπο.

Χάρη στην ικανότητα μεταφοράς ωφέλιμου φορτίου 5 κιλών, το όχημα μπορεί να φέρει ηλεκτρο-οπτική (EO) και υπέρυθρη (IR) κάμερα και μπορεί να επισημαίνει πυρομαχικά που καθοδηγούνται με λέιζερ χάρη στο Ηλεκτροοπτικό Σύστημα Baykar BG-160, το οποίο διαθέτει αποστασιόμετρο λέιζερ και δείκτη λέιζερ. Το Bayraktar KALKAN DİHA, το οποίο διαθέτει δυνατότητα θερμικής απεικόνισης και μπορεί να τραβήξει εικόνες υψηλής ανάλυσης τη νύχτα με το BG-160, μπορεί έτσι να εκτελεί με επιτυχία αποστολές αναγνώρισης, επιτήρησης και ανίχνευσης στόχων μέρα και νύχτα.

Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα κάθετης προσγείωσης και απογείωσης Bayraktar KALKAN, το οποίο αναμένεται να αναλαμβάνει κυρίως αποστολές πληροφοριών και αναγνώρισης, μπορεί να παραμείνει στον αέρα για περίπου 7 ώρες με ωφέλιμο φορτίο και να μεταδώσει τις πληροφορίες που συλλέγει σε κέντρα διοίκησης και ελέγχου εδάφους σε μια εμβέλεια έως 150 χλμ.

Bayraktar KALKAN DİHA Τεχνικές προδιαγραφές

 Εμβέλεια επικοινωνίας: 150 km

 Ταχύτητα πλεύσης: 45 – 50 Κόμβοι

 Μέγιστη Ταχύτητα: 70 Κόμβοι

 Άνοιγμα φτερών: 5 m

 Μήκος: 1,5μ

 Απογείωση και προσγείωση: Κάθετη

 Λειτουργικό Ύψος: 9000 πόδια

 Μέγιστο υψόμετρο: 15000 πόδια

 Χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου: 5 kg

 Ωφέλιμο φορτίο – ISR: Electro-optical (EO) Camera Module, Infrared (IR) Camera Module

 Κίνηση: 4 ηλεκτροκινητήρες, 1 κινητήρας εσωτερικής καύσης

 Παραμονή στον αέρα: 7+ ώρες (με ωφέλιμο φορτίο), 12 ώρες (χωρίς ωφέλιμο φορτίο)

Το Bayraktar KALKAN DİHA ξεχωρίζει με τα προηγμένα χαρακτηριστικά του

Συνεχίζονται οι δραστηριότητες ανάπτυξης και δοκιμών του μη επανδρωμένου οχήματος προσγείωσης και απογείωσης Bayraktar KALKAN, το οποίο ανακοινώθηκε από την Baykar ότι ολοκλήρωσε την 30η πτητική δοκιμή και τις 70 ώρες πτήσης μέχρι στιγμής.

Το μη επανδρωμένο εναέριο όχημα κατακόρυφης προσγείωσης και απογείωσης Bayraktar KALKAN, το οποίο αφήνει πίσω τους ομολόγους του χάρη στα προηγμένα χαρακτηριστικά του, μπορεί να εκπληρώσει τις συγκεκριμένες εργασίες με τον καλύτερο τρόπο χάρη σε αυτά τα χαρακτηριστικά.

 Πλήρως αυτόματο σύστημα πτήσης

 Πλήρως αυτόνομο υποβοηθούμενο από σύντηξη αισθητήρα

 Αυτόνομο σύστημα απογείωσης και προσγείωσης

 Ημιαυτόνομη λειτουργία πτήσης

 Αρχιτεκτονική συστήματος ανοχής σε σφάλματα

 Τρία πλεονάζοντα συστήματα ελέγχου πτήσης

 Εφεδρικοί σερβοενεργοποιητές

 Μονάδα Ηλεκτρο-οπτικής (EO) κάμερας

 Μονάδα κάμερας υπέρυθρων (IR).

 Μετρητής απόστασης λέιζερ

 Δείκτης λέιζερ

 Σύνδεσμος ψηφιακών δεδομένων και βίντεο


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου