Τρίτη 16 Απριλίου 2024

Ιωάννης Μεταξάς: Το πανελλήνιο αίσθημα

 

Έχει το μερίδιό του στην δόξα κι' ο κυβερνήτης της εποχής του θαύματος

Βαγγέλης Στεργιόπουλος

Διάλογο μού ζητά ο νέος — δεν θα του αρνηθώ, λοιπόν, κάποια απάντηση. Ανήκει, λέει, στην μερίδα εκείνων που θεώρησαν και θεωρούν σφάλμα από μέρους μου «την επάνοδό σας στην δημοσιογραφία μετά την 21 Απριλίου 1967». Να του απαντήσω, πρώτα, επί του προκειμένου: Παραιτήθηκα επί δύο ολόκληρα χρόνια από την δημοσιογραφία —κατά το διάστημα αυτό— και ουδείς σκοτίστηκε, ουδείς φούρνος εχάλασε. Ο δε φέρελπις νέος επιστολογράφος μου με έγραψε, βεβαίως, στα παλιά του υποδήματα και κύτταξε την δουλειά του. Όπως και πλείστοι άλλοι.

Ύστερα από την άρση της λογοκρισίας, ωστόσο, θεώρησα χρέος μου να επανέλθω στην ενεργό δημοσιογραφία, κρίνοντας τούτο πολύ χρησιμότερο και εντιμότερο από ένα τελείως άσκοπο και άχρηστο χαρακίρι. Τι θα μου έλεγες, νέε μου, αν αυτοκτονούσα επαγγελματικά;

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.in.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου