Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Με μια πρόταση υπεύθυνες είναι όλες οι κυβερνήσεις από το 2000 και εντεύθεν ανάξιες να παραδώσουν στον Έλληνα ένα αξιόπιστο & ασφαλή σιδηρόδρομο..
Τα αλλά είναι η λογική της «τρομοκρατικής παραπληροφόρησης» και χρήση απαγόρευσης με «ποινές» φίμωσης..
Τα κατωτέρω είναι του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών:
από Νίκος Καραγιάννης
Αυτό που χρειάζεται πλέον είναι ένα συνολικό πλάνο για τον σιδηρόδρομο για να μην βιώσουμε ξανά τέτοιες εικόνες και να μην απαξιώνεται ως μέσο. Να ολοκληρωθούν τα έργα που έχουν σχέση με την ασφάλεια όπως η σηματοδότηση και το ETCS.
Σε σχέση με αυτό εχθές ο πρόεδρος των Μηχανοδηγών (ΠΕΠΕ) Κώστας Γενιδούνιας μίλησε στην ΕΡΤ όπου κατήγγειλε πως δεν λειτουργούν τα ηλεκτρονικά συστήματα εδώ και χρόνια: “Δεν λειτουργεί τίποτα. Γίνονται όλα με ανθρώπινο παράγοντα, χειροκίνητα, manual. Είμαστε στο manual. Αν λειτουργούσαν… Δεν λειτουργούν ούτε οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα. Ούτε ο έλεγχος της κυκλοφορίας. Αν αυτά λειτουργούσαν, οι μηχανοδηγοί θα έβλεπαν την κόκκινη ένδειξη και τα τρένα θα σταματούσαν σε απόσταση 500 μέτρων μεταξύ τους. Το έχουμε πει επανειλημμένως, έχει μαλλιάσει η γλώσσα μας”.
Εχθές το απόγευμα μετά την επίσκεψη του στο σημείο του ατυχήματος ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών παραιτήθηκε αναλαμβάνοντας την πολιτική ευθύνη ενώ παραιτήθηκαν παράλληλα και οι επικεφαλής των ΟΣΕ και ΕΡΓΟΣΕ, Χρήστος Βίνης και Σπύρος Πατέρας.
Πρόσφατα και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή είχε παραπέμψει την χώρα μας για την εκκρεμότητα εδώ και χρόνια σύμβασης του ΟΣΕ με το ελληνικό Δημόσιο και την χρηματοδότηση του.
Παράλληλα προχωρά η σύσταση υπερκομματικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων για τα αίτια του δυστυχήματος ενώ όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός θα αναζητηθούν οι αιτίες για τις διαχρονικές καθυστερήσεις υλοποίησης των σιδηροδρομικών έργων στην χώρα μας. Θα πρέπει να αναζητηθεί γιατί τα έργα αυτά δεν ολοκληρώνονται στην ώρα τους.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου