Τα σιδηροδρομικά έργα στην Ελλάδα την τελευταία εικοσαετία έχουν μια ξεχωριστή θέση στην ειδησεογραφία των έργων. Μπορεί οι αυτοκινητόδρομοι να είναι πιο “λαμπερά” έργα όμως τα έργα σταθερής τροχιάς και δη αυτά του τρένου είναι από εκείνα που παρουσιάζουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον.
Ένας σημαντικός παράγοντας είναι το γεγονός ότι σε αντίθεση με το δίκτυο αυτοκινητοδρόμων, στα σιδηροδρομικά έργα είμαστε στα μισά του δρόμου. Ο διάδρομος Αθήνας-Θεσσαλονίκης είναι κατά βάση ο μόνος που είναι λειτουργικά αναβαθμισμένος και μπορεί κάποιος να χρησιμοποιήσει το τρένο σε ένα express δρομολόγιο σε 4 ώρες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου