Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2022

Το δίκτυο και οι προκλήσεις της Σιδηροδρομικής Εγνατίας

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Ως χώρα είμαστε στη λίθινη εποχή στο σιδηρόδρομο..

Παρά τα αξιόλογα βήματα για την κατασκευή της Ανατολικής Εγνατίας, όπως δημοπρατείται εντός του 2022:

Θεσσαλονίκη - ΚΑΒΑΛΑ- Λιβερά- Ξάνθη - ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗ και εκείθεν ο κάθετος μέχρι ΟΡΜΕΝΙΟ δεν ικανοποιεί…

Για να είναι ΡΕΑΛΙΣΤΙΚΗ η σχεδίαση- κατασκευή επιβάλλεται να τεθεί χρονικός ορίζοντας πέρατος εργασιών το έτος 2030, για τα έργα που απεικονίζονται με μπλε χρώμα στο χάρτη της ΕΡΓΟΣΕ..

Το πιο οραματικό έργο που θα κρατήσει (εάν και εφόσον ξεκινήσει) χρονικά για περισσότερο από 15-20 χρόνια είναι αδιαμφισβήτητα η Σιδηροδρομική Εγνατία. Το έργο αυτό υπόσχεται πολλά, και έχει -φυσικά- υπέρμαχους και πολέμιους.

Οι υπέρμαχοι θεωρούν ότι η λειτουργία της Σιδηροδρομικής Εγνατίας θα δώσει συγκριτικό πλεονέκτημα στις μεταφορές της Βόρειας Ελλάδας και θα γίνει ένα διαμπερές πέρασμα για εμπορεύματα από την Τουρκία, την Μέση Ανατολή και τα Βαλκάνια για τις αγορές της Δυτικής Ευρώπης. Θα ενδυναμώσει περαιτέρω τις σιδηροδρομικές μεταφορές της χώρας και θα δημιουργήσει νέες ευκαιρίες ανάπτυξης.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.tameteora.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου