Πέμπτη 7 Μαΐου 2020

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Το Φθινόπωρο στην Ελλάδα το πρώτο υπέρ-τρένο

Σχόλιο- Πρόταση Στρατηγού Φράγκου Φ: 
Η έλευση το φθινόπωρο του πρώτου νέου σιδηροδρομικού συρμού υψηλών ταχυτήτων επι συνόλου πέντε είναι μια όαση στη μιζέρια..
Επιβάλλεται να αναθεωρήσει τις αποφάσεις της η κυβέρνηση, για την ΕΓΝΑΤΙΑ σιδηροδρομική γραμμή νέας χάραξης και υψηλών ταχυτήτων για την διασύνδεση Ηγουμενίτσας- Ιωάννινα- Κοζάνη- Θεσσαλονίκη - Καβάλα- Αλεξανδρούπολη- Ορεστιάδα- Ορμένιο.
Η διασύνδεση και εκσυγχρονισμός του δικτύου
Θεσσαλονίκη -Έδεσσα-Αμύνταιο- Φλωρινα-Μοναστήρι.
Όπως και η επαναλειτουργία Αμύνταιο- Φιλωτα- Κοζάνη και επέκταση στην Καλαμπάκα με διασύνδεση του Θεσσαλικού δικτύου.
Αισιόδοξο ότι ο Προαστιακός θα φθάσει μετά το Κιατο στην Πάτρα.

Σημειώνεται το τραγικό λάθος η μη πρόβλεψη η οδική γέφυρα Ριου- Αντιρρίου να είναι παράλληλα και σιδηροδρομική, ώστε να είναι εφικτό η κατασκευή του ΙΟΝΙΟΥ σιδηροδρομικού δικτύου. 
Ως Ελλάδα έχουμε μακρύ δρόμο για να προχωρήσουμε σε έργα υποδομής μακράς πνοής..
Εδώ βέβαια στη Θεσσαλονίκη 12 km μέτρο και σέρνεται δεκαετίες, ενώ όφειλε ο επανεκλεγείς Περιφερειάρχης να έχει προχωρήσει στην διασύνδεση με υπέργεια γραμμή την Καλαμαριά με το Αεροδρόμιο και εάν έχει όραμα να προβεί σε μελέτη- κατασκευή προαστιακού από Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στα Μουδανιά και εκείθεν να ζώσει κυκλικά με σιδηροδρομικό δίκτυο την Κασσανδρια και Σιθωνια..
Αλλά δυστυχώς εδώ η συμπρωτεύουσα δεν διαθέτει:
- Μέτρο
- Τρόλεϊ 
- Τραμ , 
-  Ακτοπλοϊκές,
αλλά σε άθλια κατάσταση αστικές συγκοινωνίες σε επιβεβαίωση του μεσαίωνα που διαβιούν 1,2 εκατομυρια κάτοικοι της νύφης του Θερμαϊκού!!!
Και για να μην τρελαινόμαστε η χρηματοδότηση μπορεί να γίνει από κονδύλια του ΕΣΠΑ και της Ε.Ε. αρκεί οι αρμόδιοι να εργασθούν..
Σε επίρρωση των ανωτέρω και για να μην αρχίσουν τα περί ανέφικτου και ονειρώξεων παρατιθεται το σχετικό. Δείτε εδώ-ΕΕ: Ευρωπαϊκό Έτος Σιδηροδρόμων το 2021


Δυναμικά επανέρχεται από σήμερα η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στο συγκοινωνιακό της έργο έχοντας αποσπάσει και τα εύσημα της Διεθνούς Ένωσης Σιδηροδρόμων αλλά και των Βρυξελλών για την ασφάλεια των επιβατών της όλη αυτή την κρίσιμη περίοδο της καραντίνας, όπως τόνισε σε δημοσιογραφική τηλεδιάσκεψη ο Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας Καθηγητής Φίλιππος Τσαλίδης.
Μάλιστα διεκδικεί πλέον και ένα μεγαλύτερο μερίδιο από την πληγείσα αεροπορική κίνηση έχοντας στα υπέρ της "την συνεχή ροή φρέσκου αέρα στους συρμούς της που την κάνει να υπερτερεί σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μέσο".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου