Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

25η Μαρτίου: Χρόνια πολλά Ελλάδα…

Απο την 

25η Μαρτίου: Χρόνια πολλά Ελλάδα…

20 χρόνια πριν
Θυμάμαι την 25η Μαρτίου κάποιες χρονιές στο Βαρδάρη. Θυμάμαι τη σημαία να κυματίζει στο μπαλκόνι της γιαγιάς στην Παπαρηγοπούλου, και εγώ να μετράω εμμονικά τις λωρίδες αν είναι όντως 9, μήπως τυχόν και με κοροϊδέψανε…
Θυμάμαι να με ξυπνάνε το πρωί με φιλιά και να μου ψιθυρίζουν «Χρόνια πολλά καρδιά μου…»
Αγοράζαμε στο δρόμο πλαστικές σημαίες και κατηφορίζαμε στην παρέλαση και εγώ σήκωνα τα χέρια μου ψηλά για να χαιρετίσω τα μαχητικά που έσκιζαν τον ουρανό, θαρρώντας πως με βλέπουνε..
Πάντα θα έχω στο νου μου τη γεύση του μπακαλιάρου και της σκορδαλιάς να καίει το παιδικό μου στόμα, και τον πατέρα μου να αφηγείται κάθε χρόνο την ίδια ιστορία, που στον παιδικό μου νου έπαιρνε διαστάσεις συναρπαστικού παραμυθιού… 
Δεν θα ξεχάσω τον τρόπο που τον κοιτούσαμε με τα γουρλωμένα παιδικά μας μάτια και το πως τελείωνε πάντα με τα λόγια του Κολοκοτρώνη…
«Εμείς αν δεν ήμασταν τρελοί, δεν κάναμε την επανάσταση… Όταν αποφασίσαμε να κάνουμε την επανάσταση δεν συλλογιστήκαμε, ούτε πόσοι είμεθα, ούτε πως δεν έχουμε άρματα, ούτε ότι οι Τούρκοι εβαστούσαν τα κάστρα και τις πόλεις, 
η συνέχεια στο : http://www.wearewhatwedo.gr.com/2018/03/25%CE%B7-%CE%BC%CE%B1%CF%81%CF%84%CE%AF%CE%BF%CF%85-%CF%87%CF%81%CF%8C%CE%BD%CE%B9%CE%B1-%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%AC-%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AC%CE%B4%CE%B1/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου