Δευτέρα 10 Οκτωβρίου 2016

Προς θρησκοκάπηλους και ανθέλληνες σατανοπολιτικούς ...

Παναγιώτης Εσκίογλου 
Πήγατε μωρέ ποτέ Κυριακή σε εκκλησία του εξωτερικού;
Πηγαίνω 2 Κυριακές στον Άγιο Νικόλαο  του Αμβούργου και ντρέπομαι για αυτούς που με κυβερνούν και για όσους παίζουν με την πίστη μου. Είδα πλήθος παππούδες γιαγιάδες μανάδες και παιδιά με ευλάβεια να εκκλησιάζονται, να κρέμονται από τα χείλη του πατέρα Κωνσταντίνου και την ώρα της Θείας Κοινωνίας να πλημμυρίζουν τον διάδρομο. 
Μέτρησα 31 παιδιά και 47 ενήλικες αδιαμαρτύρητα στη σειρά. Και θυμήθηκα που μου έλεγες ότι θα αισιοδοξείς όσο θα βλέπεις γιαγιάδες να πηγαίνουν τα εγγόνια τους να κοινωνίσουν.

Πόσο δίκαιο είχες. Και η αισιοδοξία έρχεται από τον διάσπαρτο Ελληνισμό -τον απανταχού όπως λες- που πρέπει να ενώσει τις δυνάμεις του. Να βοηθήσει και να στηρίξει εκείνο το κομμάτι που είναι αδύναμο και χτυπιέται από άχρηστους ηγέτες.
Ας έρθουν οι ψευτοκουλτουριάρηδες με το θολωμένο τους μυαλό να δούμε τι πίστη έχουν να αντιπαραθέσουν σε εμάς.Σε όλους εμάς που και σημαία θα βάζουμε στα σπίτια μας και τον σταυρό μας άφοβα θα φοράμε, ναι και αν θέλετε προκλητικά θα επιδεικνύουμε .Όχι θα κατσω να ανέχομαι τον αρσενικό μετανάστη να βιάζει το παιδί μου και το θηλυκό να κάνει μπάνιο δίπλα μου με βράκες και μαντήλες και να έχει απαιτήσεις στον τρόπο ζωής μου στην πατρίδα μου.
Σέβομαι την κάθε ανθρώπινη ύπαρξη που σέβεται την πατρίδα μου την θρησκεία μου τα όσια και Ιερά μου και τους νόμους. Τους νόμους που πρέπει όλοι να διαφυλάξουμε και να εμποδίσουμε να αλλάξουν εις βάρος μας και σε οφελος των ανθΕλληνων
Παναγιώτης Εσκίογλου 
Ομότιμος Καθηγητής ΑΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου