Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
«Κεχαγιά δεν είχαμε! Κεχαγιά αποκτήσαμε!!..»
Το Ναυτικό του Σώματος των Φρουρών της Ισλαμικής Επανάστασης του Ιράν, ανακοίνωσε τα ξημερώματα της Πέμπτης, ότι η ασφαλής διέλευση από τα Στενά του Ορμούζ είναι δυνατή μόνο μέσω διαδρομών που έχουν οριστεί από την Τεχεράνη.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, οποιαδήποτε νέα διαδρομή ναυσιπλοΐας που δεν έχει συμφωνηθεί ή συντονιστεί με το Ιράν θεωρείται «μη αποδεκτή» και συνιστά κίνδυνο για την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου