Τρίτη 23 Ιουνίου 2026

Aλέξανδρος Γιωτόπουλος: «Κανιβαλισμός στα κανάλια»

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Ένα είναι το τραγικό λάθος της Ελληνικής Πολιτείας, που δεν παρέδωσε στις ΗΠΑ τους αδίστακτους δολοφόνους αθώων Ελλήνων πολιτών και ξένων διπλωματών φιλικών κρατών της 17 Νοέμβρη να στέλνουν πλέον επιστολές από την ηλεκτρική καρέκλα…

Ε κύριε Γιωτόπουλε…

Ο 83χρο­νος κατα­δι­κα­σμένος για συμ­με­τοχή στη 17Ν σχο­λιάζει την απόφαση-παρω­δία με την οποία επι­στρέφει στη φυλακή, με επιστολή του αποκλειστικά στο Documento.

Κατερίνα Κατή

Ο Αλέξανδρος Γιωτόπουλος ύστερα από περίπου τρεις εβδοµάδες ελευθερίας είναι και πάλι (από τις 15 Ιουνίου) κρατούµενος. Ετσι, η δηµοκρατία µας δεν κινδυνεύει πλέον από έναν 83χρονο που έχει παραµείνει στις φυλακές για 24 χρόνια και ο οποίος µε αφορµή την ολιγοήµερη αποφυλάκισή του δικάστηκε ξανά από την αρχή. Το κατηγορητήριο συντάχθηκε µε συνοπτικές διαδικασίες. Το περιεχόµενό του; Ενα συνονθύλευµα παρερµηνειών του νόµου. Τόσο από ειδήµονες που έκαναν λάστιχο τις διατάξεις του, οι οποίες έχουν βρει πεδίο εφαρµογής σε πλείστες περιπτώσεις πολυϊσοβιτών χωρίς κανείς ποτέ να αντιδράσει, όσο και από αδαείς που έχουν από ελάχιστη έως καθόλου γνώση για τις προϋποθέσεις που ορίζει ο νόµος για την υπό όρους απόλυση ενός κρατουµένου. Και οι οποίες επ’ ουδενί σχετίζονται µε τη φύση των αδικηµάτων για τα οποία είχε καταδικαστεί ούτε από τη στάση του απέναντι στις κατηγορίες που του είχαν αποδοθεί.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.documentonews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου