Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Υπάρχει Σχέδιο Απόδρασης το έτος 2027 έτος εκλογών γιατί ο κ. Μητσοτάκης ανακοίνωσε ότι, τότε θα έχουμε Ασφαλή σιδηρόδρομο στο τμήμα μόνο Αθήνα - Θεσσαλονίκη, όπως και τα θαλάσσιο χωροταξικό σχεδιασμό!!
Άρα φεύγουν μαζί με τον κ. Γεραπετρίτη και η «μπάλα στην κερκίδα στον επόμενο ανευθυνουπεύθυνο, λόγω το Τουρκικού μπαμπούλα…»
![]() |
Διαβάστε σχετικό άρθρο στην ιστοσελίδα www.sustainablecyclades.gr |
![]() |
Το 2027 έτοιμος ο Θαλάσσιος Χωροταξικός Σχεδιασμός - Προχωρά το πρόγραμμα για τα Υπεράκτια Διαβάστε σχετικό άρθρο στην ιστοσελίδα:www.worldenergynews.gr |
Απόφαση-καταπέλτης από το Ευρωδικαστήριο για την απουσία Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού - Η απολογία της χώρας μας και η αποδόμησή της από τους δικαστές
Μάχη Τράτσα
Καταδικάστηκε η Ελλάδα από το Ευρωδικαστήριο, καθώς δεν έχει καταφέρει να κλείσει τους ανοιχτούς λογαριασμούς για τη χωροταξία στις ελληνικές θάλασσες. Η χώρα μας οδηγήθηκε από την Κομισιόν στο «σκαμνί» του Ευρωδικαστηρίου, το οποίο με μια απόφαση-καταπέλτη (27 Φεβρουαρίου 2025) καταρρίπτει όλα τα επιχειρήματα της ελληνικής πλευράς για τους λόγους που, εδώ και 11 χρόνια, δεν έχει ακόμη βρει τον τρόπο να ρυθμίσει τις θαλάσσιες δραστηριότητες σε Αιγαίο, Ιόνιο και στα πελάγη της νότιας Κρήτης.
Από το εδώλιο του Δικαστηρίου της Ευρωπαϊκής Ενωσης η Ελλάδα πρόβαλε, ωστόσο, ότι ήταν αντικειμενικώς αδύνατον να τηρήσει την υποχρέωση κατάρτισης Θαλάσσιου Χωροταξικού Σχεδιασμού έως την καταληκτική ημερομηνία της 31ης Μαρτίου 2021 λόγω των διαπραγματεύσεων με την Αίγυπτο, που κατέληξαν στη συμφωνία της 6ης Αυγούστου 2020, για την οριοθέτηση της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης. Σύμφωνα με το Δικαστήριο, όμως, το ελληνικό κράτος δεν απέδειξε ότι στα δύο έτη και δέκα μήνες μετά τη σύναψη της διμερούς συμφωνίας τελούσε σε αντικειμενική αδυναμία να καταρτίσει τα θαλάσσια χωροταξικά σχέδια.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου