Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Ενοχλεί η αλήθεια, για το πως και ποιοι περνούν τις δουλειές του δημοσίου, αλλά καμία Xoaxes δεν μπορεί να διαψεύσει, ότι ένα χρόνο μετά το Daniel, το μόνο σίγουρο ειναι οι ΕΞΑΓΓΕΛΕΙΣ (μπλα-μπλα), ενώ δεν έγινε τίποτα στο σιδηρόδρομο και τα αλλά έργα Υποδομών!!..
«Άντε γεια, απαγορεύεται η κριτική στον κκ Π/Θ είναι ιερό πρόσωπο…»
Οι προβλεπόμενες διαδικασίες
Όπως και άλλες φορές έχει αναδείξει το insider.gr, υπενθυμίζεται ότι ο διαγωνισμός θα γίνει με διαδικασίες fast track, προβλέπονταν θα «σπάσει» σε έως 8 συμβάσεις, από 4 για οδικά και σιδηροδρομικά έργα, ενώ θα σταλούν από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προσκλήσεις για απευθείας διαπραγματεύσεις με τους ισχυρούς κατασκευαστικούς ομίλους ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, Intrakat – ΑΚΤΩΡ, ΑΒΑΞ, ΜΕΤΚΑ, ώστε να μη χαθεί άλλος χρόνος.
Ειδικότερα, η αποκατάσταση υποδομών αφορά στη σιδηροδρομική γραμμή Δομοκός-Λάρισα ύψους 173,6 εκατ. ευρώ, στη γραμμή Λάρισα-Βόλος ύψους 192 εκατ. ευρώ, στη γραμμή Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα (αποκατάσταση σε εντοπισμένα τμήματα) με κόστος 57 εκατ. ευρώ.
Σχετικό άρθρο στο www.insider.gr
Καθυστερεί η αποκατάσταση των υποδομών
Την ίδια στιγμή καθυστέρηση περίπου 4 μηνών «γράφει» ήδη η αποκατάσταση του οδικού και σιδηροδρομικού δικτύου της Θεσσαλίας. Αν και ο αρχικός σχεδιασμός του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τις οδικές υποδομές μιλούσε για εκκίνηση της διαδικασίας από τον περασμένο Μάιο, το χρονοδιάγραμμα της προκήρυξης των διαγωνισμών μετατέθηκε στη συνέχεια για τις αρχές Αυγούστου χωρίς ωστόσο να υπάρχει εξέλιξη, την ώρα που έχουμε πλέον εισέλθει στο φθινόπωρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου