Δευτέρα 30 Σεπτεμβρίου 2024

Κώστας Πρέκας: Η δυστυχισμένη Αλίκη, ο Παττακός και η τιμωρία των στρέιτ στη «χρυσή» εποχή του κινηματογράφου

 Στρατηγός Φρ. Φράγκος: Αντί σχολίου..

Την εποχή της Επταετίας ήσασταν από τους ευνοούμενους καλλιτέχνες;

Ούτε μια στιγμή. Ευνοούμενοι ήταν ο Παράβας, ο Αντωνόπουλος και τόσοι άλλοι. Δεν καταδέχτηκα ποτέ να έρθω σε επαφή μαζί τους. Βεβαίως, οι πάντες ήξεραν ότι είμαι δεξιός. Και επειδή είμαι δεξιός, θα κρύβω ότι αγαπώ την πατρίδα μου, τη θρησκεία μου, τον σταυρό που προσκυνάω; Γιατί ενοχλούνται από το όνομα Πρέκας;

Ολα αυτά ίσως είναι μέρος της παγκοσμιοποίησης…

Η παγκοσμιοποίηση είναι μια γελοιότητα και επειδή δεν θα προλάβω να τα ζήσω, είμαι βέβαιος πως θα ναυαγήσει πριν καν πραγματοποιηθεί.

Ο Κώστας Πρέκας γυρνά στο χθες και λέει όσα δεν έχει πει ποτέ! Ακόμα και για το ότι ήταν το τελευταίο παιδί μιας φαμίλιας που είχε να θρέψει δεκατρία στόματα

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.newsbreak.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου