Δευτέρα 19 Αυγούστου 2024

Αλέν Ντελόν: Άγγελος ή διάβολος; Τα παιδικά τραύματα και οι σχέσεις με τις γυναίκες και τα παιδιά του

 Στρατηγός Φρ. Φράγκος: Άνευ σχολίων..

Η αντιφατική φύση του γοητευτικού ηθοποιού, που επηρέασε όλες τις προσωπικές σχέσεις και τις επιλογές του, ήταν δημιούργημα μιας μεγάλης, βαθιάς και ισόβιας πληγής

Πώς θα μπορούσε, άλλωστε, να προσφέρει στα παιδιά του την βαθιά, άδολη, αδιαπραγμάτευτη αγάπη που δεν γνώρισε ποτέ; Γιατί την προσοχή των γονιών του κατάφερε να την κερδίσει, την αγάπη τους όμως, που τόσο είχε ανάγκη, όχι: «Και οι δύο ήρθαν πιο κοντά μου όταν έγινα διάσημος. Ξαφνικά, θυμήθηκαν ότι είχαν έναν γιο. Η μητέρα μου άρχισε να αποκαλεί τον εαυτό της Μαντάμ Ντελόν παρόλο που το επίθετό της ήταν Μπουλόν. Είχε γίνει γκρουπι και όχι πια μητέρα. Όσο για τον πατέρα μου, ήταν πιο παρών στο τέλος της ζωής του. Αλλά όλα αυτά δεν αναπληρώνουν όσα δεν είχα ως παιδί, όσα δεν μου χαρίστηκαν, την αγάπη των γονιών μου.»


Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.protothema.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου