Πέμπτη 1 Αυγούστου 2024

«Έχασα 74 κιλά με 2 απλές συνήθειες» – Πώς ένας άνδρας κατάφερε να βελτιώσει την υγεία του και την φυσική του κατάσταση

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Απλά πάρτε την απόφαση με επιμονή και υπομονή..

«Η Teresa κι εγώ κάναμε μαζί τα ψώνια και σχεδιάζαμε τα μενού μας για όλη την εβδομάδα. Σχεδόν κάθε πρωί έτρωγα βρώμη και λίγα φρούτα με τον καφέ μου. Για μεσημεριανό και βραδινό, έτρωγα μια άπαχη πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο ή χοιρινό καρέ με σαλάτα ή λαχανικά και μια μερίδα καστανό ρύζι. Δεν μου αρέσει τίποτα άνοστο. Χρησιμοποίησα μαρινάδες και καυτερές σάλτσες.

Όσο για την άσκηση, άρχισα να ενσωματώνω την κίνηση στην καθημερινότητά μου. Ξεκίνησα με το περπάτημα και μετά το ποδήλατο. Μετά, μπήκα σε μαθήματα spin. Τώρα, είμαι φανατικός οπαδός των Peloton. Οδηγώ 5 με 6 ημέρες την εβδομάδα. Παίρνω και τα δύο σκυλιά μας σε μεγάλες βόλτες.

Η οικογένειά μου με στήριξε σε όλη τη διαδρομή. Έχω απαλλαγεί από τα περιττά κιλά αργά και με ασφάλεια. Τώρα ζυγίζω 123 κιλά και σκοπεύω να χάσω άλλα 9-11 κιλά για να φτάσω στον στόχο μου. Δεν είμαι πλέον προδιαβητικός. Χαίρομαι που μπορώ να κάθομαι άνετα σε μια καμπίνα σε εστιατόριο. Εν τω μεταξύ, η Teresa ήταν η μεγαλύτερη cheerleader μου. Η Sarah είπε ότι είναι πολύ περήφανη για τον μπαμπά της. Είναι ανακουφισμένοι όταν ξέρουν ότι είμαι εδώ για εκείνους».

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.enikos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου