Σάββατο 20 Ιουλίου 2024

Επέστρεψε στις φυλακές ο Φρέντι Μπελέρης – Συναντήθηκε με τον υποψήφιο δήμαρχο Χειμάρρας

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Δήλωση υπευθύνου ανδρός,που παραδίδει μαθήματα Δημοκρατίας σε ένα Έντι Ράμα, που σύρθηκε σε ταπείνωση εκεί που πίστευε ότι δύναται να αυθαιρετεί δίχως να καταρρακωθεί…

Φρέντι Μπελέρης: Κίνηση αποκλιμάκωσης από την αλβανική πλευρά η άδεια που μου δόθηκε – Βίντεο

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του κ. Μπελέρη, «από την πρώτη στιγμή, είχα ξεκαθαρίσει ότι δεν θα κάνω χρήση της βουλευτικής ασυλίας μου. Εδώ είναι το σπίτι μου, εδώ είναι η ζωή μου, εδώ είναι η σκέψη μου. Αν δε δικαιωθώ από τα αλβανικά δικαστήρια, ασφαλώς και θα προσφύγω στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων».

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.enikos.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου