Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

Γενέθλιο γράμμα

Απο την Ευτυχία Φράγκου

Ξέρεις ο Παλαμάς λέει τα ευχαριστώ σου να τα λες δυνατά και ανοιχτά και όχι ψιθυριστά, γιατί το καλό έτσι πολλαπλασιάζεται.

Εσύ ο μεγάλος μου αδερφός μου που έχεις γενέθλια σήμερα. Οι γονείς μας θέλησαν ακόμα και τα παιδιά τους με 3 μέρες διαφορά και 3 χρόνια να μας κάνουν.

Εσύ που είσαι χωρίς κανέναν συναγωνισμό ό,τι καλύτερο σκέφτηκε ο Θεός να μου στείλει.

Εσύ που με πήρες την πρώτη αγκαλιά με το που γεννήθηκα, εσύ που ήμουνα η «ουρά» σου όπως με έλεγαν στην Βίλλα Αιμιλία και το σφιχτό χέρι που με κράταγε κάθε χρόνο σε κάθε καινούριο σχολείο που πηγαίναμε, σε κάθε άλλη πόλη. Εσύ που σκούπιζες τα δάκρυά μου και έδενες τα ματωμένα μου γόνατα.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.wearewhatwedo.gr.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου