Τρίτη 28 Μαΐου 2024

Κριστιάν Καρεμπέ: Δολοφόνησαν δύο μέλη της οικογένειάς μου στη Νέα Καληδονία - Τους πυροβόλησαν στο κεφάλι

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Ένας ύμνος για την οικογενειακή αλληλεγγύη βγαίνει μέσα απο τις δηλώσεις του Κριστιάν Καρεμπέ….

Πριν από δύο χρόνια, ο Καρεμπέ είχε μιλήσει σε ραδιόφωνο της Αργεντινής για όσα στερήθηκε μεγαλώνοντας με 18 αδέρφια στην ακτή της Νέας Καληδονίας. 

«Νομίζω ήταν προνόμιο για μένα να έχω αδερφούς και αδερφές, που μπορούσαμε να φροντίζουμε ο ένας τον άλλον, να σεβόμαστε τις αξίες της οικογένειας και κυρίως να μοιραζόμαστε πράγματα. Χωρίζαμε το ψωμί σε 18 κομμάτια. Ο καθένας μαθαίνει να ζει όταν πρέπει να καλύπτεις τις ανάγκες σου. Σε μαθαίνει πότε πρέπει να λες ναι ή όχι, δεν είναι εύκολο, αλλά μαθαίνεις να μοιράζεσαι. Την αυγή, ο πατέρας μου με σήκωνε κάθε μέρα και ταξιδεύαμε 14 χιλιόμετρα για να ψάξουμε για τις φρατζόλες. Ήταν μια εμπειρία ζωής να το κάνεις αυτό από τα 10 ως τα 15 σου χρόνια. Βασικά το μόνο μου όνειρο τότε ήταν να φάω ένα μήλο, διότι δεν είχαμε τέτοια πράγματα. Ήταν πολυτέλειά για μας. Το ποδόσφαιρο μου προσέφερε μια ευκαιρία στη ζωή» είχε πει χαρακτηριστικά.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.protothema.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου