Δευτέρα 6 Μαΐου 2024

Τι σημαίνει η δήλωση του ΥΕΘΑ Γκιουλέρ για το A-400M ; «Ο ρόλος του είναι πολύ κρίσιμος σε κάθε περίοδο»

 

Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Από τα 15 C-130 δυο είναι διαθέσιμα..

Άμεση προμήθεια μεταφορικών αεροσκαφών είναι αδήριτη ανάγκη..

Εφημερίδα «Μιλλιέτ» της 4 Μαϊου 2024

Αν είναι στο χέρι μου, μπορούν να αγοραστούν και τα A-400M και τα C-130J

Δηλώνοντας ότι τα αεροσκάφη C-130 και A-400M δεν είναι ισοδύναμα αφη, ο Cem Doğut είπε ότι πιστεύει ότι τα αφη τύπου A-400M μπορούν να αγοραστούν ταυτόχρονα με τα αφη C-130J που διαθέτει το Ηνωμένο Βασίλειο και πρόσθεσε: «Όπως είπα, μπορούν να αγοραστούν και τα αφη που θέλει να διαθέσει η Αγγλία. Παρέχει επίσης μια αύξηση της ικανότητας για εμάς. Τα C-130J είναι νεότερα από τα C-130 που έχουμε, οι κινητήρες τους είναι πιο ισχυροί και το μήκος της καμπίνας τους είναι μεγαλύτερο από τα C-130 που έχουμε. Μ’ αυτόν τον τρόπο, έχετε την ευκαιρία να μεταφέρετε ένα μεγάλο φορτίο, ακόμα κι αν δεν είναι πολύ βαρύ, και αυτό μπορεί να είναι μια σημαντική αύξηση της ικανότητας. Νομίζω ότι οι σχεδιαστές εξέτασαν επίσης αυτό το ενδεχόμενο».

Τι σημαίνει η δήλωση του ΥΕΘΑ Γκιουλέρ για το A-400M ? «Ο ρόλος του είναι πολύ κρίσιμος σε κάθε περίοδο»

Ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία των ΤΕΔ, που επιχειρούν σε πολλές χώρες σε μια ευρεία γεωγραφία από το Κοσσυφοπέδιο έως τη Σομαλία, είναι ο στόλος μεταφορών. Ενώ τα μεταφορικά αφη εντυπωσιάζουν μ’ αυτό που κάνουν όχι μόνο σε καιρό πολέμου αλλά και σε καιρό ειρήνης, είναι στην ημερήσια διάταξη για τον τουρκικό στρατό, να ενισχύσει τον στόλο μεταφορών του με πρόσθετες αγορές A-400M μετά τις αυξανόμενες δραστηριότητές του.

Ο ΥΕΘΑ Γιασιάρ Γκιουλερ, έκανε πρόσφατα σημαντικές δηλώσεις σχετικά με την ατζέντα στον εκπρόσωπο της εφημερίδας «Ποστά» στην Άγκυρα, τον Hakan Çelik στο CNN Türk. Μοιράζοντας σημαντικές λεπτομέρειες για πολλά θέματα, από την καταπολέμηση της τρομοκρατίας μέχρι το έργο που επιτελείται στον τομέα της αμυντικής βιομηχανίας, ο ΥΕΘΑ μοιράστηκε τις πληροφορίες ότι το Airbus A400M, θα προμηθεύεται για τις ανάγκες της ΤΠΑ. Τι σημαίνει, λοιπόν, η αγορά πρόσθετων αφών φορτίου? Ο φωτογράφος αεροπορίας και ερευνητής αεροπορίας Cem Doğut, σχολίασε τη σημασία των πιθανών αγορών αφών φορτίου και τα πιθανά σενάρια απ’ αυτή την άποψη για τη Milliyet.com.tr.
Δηλώνοντας ότι η ανάγκη για φορτηγά αφη έχει αυξηθεί λόγω της επέκτασης της επιχειρησιακής περιοχής των ΤΕΔ, ο Cem Doğut δήλωσε ότι τα A-400M, με το παρατσούκλι «Μεγάλος Γιουσούφ»», είναι ένα ειδικό αφος για την Τουρκική Αεροπορική Δύναμη και πρόσθεσε: «Είναι το αφος με τη μεγαλύτερη εμβέλεια στην ΤΠΑ και τη μεγαλύτερη μεταφορική ικανότητα που έχει η Τουρκία και χρησιμοποιούνται εκτενώς». Όπως ανέφερε ο ΥΕΘΑ Γκιουλέρ, «η Τουρκία αυτή τη στιγμή επιχειρεί σε πολλές διαφορετικές περιοχές. Υπάρχει ανάγκη για τέτοια αφη για να παρέχουν υγιή εφοδιασμό σ’ αυτές τις περιοχές».



Α-400Μ

Επισημαίνοντας ότι τα στρατιωτικά αφη φορτίου μπορούν να αναλάβουν πολύ σημαντικά καθήκοντα σε περιόδους πολέμου και ειρήνης, ο Doğut είπε: «Αυτά τα αφη μπορούν επίσης να εκτελέσουν σημαντικές αποστολές σε περιόδους ειρήνης. Για να δώσουμε ένα παράδειγμα, μετά την καταστροφή του σεισμού στις 6 Φεβρουαρίου, η βοήθεια που έρχονταν από τις δυτικές περιοχές, μεταφέρθηκε με φορτηγά αφη και Ε/Π. Μ’ αυτή την έννοια, παίζουν κρίσιμους ρόλους όχι μόνο στην Τουρκία αλλά και στην αντιμετώπιση πιθανών καταστροφών σε φιλικές και αδερφικές χώρες και μετέφεραν τα εμβόλια που αγόρασαν από την Κίνα και εκκένωσαν τους πολίτες μας που βρίσκονταν εκείνη την εποχή εκεί μ’ αυτά τα αφη. «Έτσι αυτά τα αφη, είναι τα αφη που χρειάζονται και σε περιόδους πολέμου και ειρήνης».

«Η πιο λογική επιλογή φαίνεται να είναι το A400-M»

Δηλώνοντας ότι η Τουρκία έχει διάφορες εναλλακτικές στην πιθανή αγορά φορτηγών αφών, ο Cem Doğut δήλωσε ότι τα αφη KC-390 της βραζιλιάνικης κατασκευαστικής εταιρείας Embraer, τα οποία έχουν προτιμηθεί από περισσότερες από μία χώρες πρόσφατα, μπορούν να θεωρηθούν μεταξύ των εναλλακτικών και πρόσθεσε:
"KC-


C-130J

Δηλώνοντας ότι η γραμμή παραγωγής A-400M είναι επί του παρόντος ανοιχτή, ο Doğut δήλωσε ότι ορισμένες χώρες που προηγουμένως έκαναν παραγγελίες σε μεγάλες ποσότητες, θέλουν να μειώσουν τον αριθμό των παραγγελθέντων αφών και είπε: «Αυτό σημαίνει ότι η Airbus θα έχει περισσεύματα αφών, ως υποθετικό παράδειγμα και οποιαδήποτε χώρα μπορεί να είχε παραγγείλει 20 αφη, αλλά τώρα θέλει να αγοράσει 15 αφη. Η χώρα που θέλει να μειώσει τον αριθμό των παραγγελιών μπορεί να γίνει σ’ αυτό το σημείο και πέρα απ’ αυτό, οι νέες παραγγελίες της Τουρκίας μπορούν να παραχθούν για την Τουρκία στο πλαίσιο του σχεδιασμού παραγωγής».



Υπενθυμίζοντας ότι παρήγγειλε 26 αφη στην αρχή του έργου A-400M, του οποίου η Τουρκία είναι ένας από τους εταίρους κατασκευής, ο Cem Doğut είπε: «Αυτός ο αριθμός αρχικά μειώθηκε σε 16 με 18 αφη, αν θυμάμαι καλά. Αργότερα, με μια νέα απόφαση που ελήφθη, ο αριθμός των παραγγελιών μειώθηκε σε 10. Τόσο ο σχεδιασμός κόστους όσο και ο σχεδιασμός της αεροπορίας, μπορεί να ήταν αποτελεσματικοί στη λήψη αποφάσεων. Η γνώμη μου είναι ότι ένας στόλος 10 αφών A-400M δεν είναι αρκετός για μια χώρα όπως η Τουρκία. Απ’ αυτή την άποψη, δεδομένου ότι η αγορά ενός νέου και διαφορετικού τύπου αφους θα δημιουργήσει νέο κόστος όσον αφορά την εκπαίδευση του προσωπικού και την υποδομή, οι πιο λογικές επιλογές είναι τα C-130J και A-400M που διαθέτει το Ηνωμένο Βασίλειο.

Αν είναι στο χέρι μου, μπορούν να αγοραστούν και τα A-400M και τα C-130J

Δηλώνοντας ότι τα αεροσκάφη C-130 και A-400M δεν είναι ισοδύναμα αφη, ο Cem Doğut είπε ότι πιστεύει ότι τα αφη τύπου A-400M μπορούν να αγοραστούν ταυτόχρονα με τα αφη C-130J που διαθέτει το Ηνωμένο Βασίλειο και πρόσθεσε: «Όπως είπα, μπορούν να αγοραστούν και τα αφη που θέλει να διαθέσει η Αγγλία. Παρέχει επίσης μια αύξηση της ικανότητας για εμάς. Τα C-130J είναι νεότερα από τα C-130 που έχουμε, οι κινητήρες τους είναι πιο ισχυροί και το μήκος της καμπίνας τους είναι μεγαλύτερο από τα C-130 που έχουμε. Μ’ αυτόν τον τρόπο, έχετε την ευκαιρία να μεταφέρετε ένα μεγάλο φορτίο, ακόμα κι αν δεν είναι πολύ βαρύ, και αυτό μπορεί να είναι μια σημαντική αύξηση της ικανότητας. Νομίζω ότι οι σχεδιαστές εξέτασαν επίσης αυτό το ενδεχόμενο».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου