Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Οι νέοι δρόμοι των μεταφορών ακόμη και από τη Βόρεια Θάλασσα ,αλλάζουν τα δεδομένα και κάποιοι Χούτι να επηρεάζουν την παγκόσμια ισορροπία σε οικονομία και μεταφορες, ενώ χρηματοδοτούνται φανερά από Ιράν, για να μην εμφανίζονται Κίνα και Ρωσία…
Με τις κινήσεις των πλοίων να έχουν πέσει στο μισό από τον Ιανουάριο του 2024, την τιμή μεταφοράς των κοντέινερ να τριπλασιάζεται από τα 1.521€ ανά κοντέινερ 12 μέτρων στα 3.777€ ανά κοντέινερ 12 μέτρων, τον κίνδυνο ανόδου του πληθωρισμού, έξι από τις δέκα μεγαλύτερες εταιρείες κοντέινερ (Maersk, MSC, Hapag-Lloyd, CMA CGM, ZIM και ONE) να αποφεύγουν τα στενά Bab el-Mandeb, τις αμερικανικές και ευρωπαϊκές επιχειρήσεις στο πεδίο να παρουσιάζουν μη ικανοποιητικά αποτελέσματα, την αμερικανική διπλωματία να μη φαίνεται έτοιμη να σταματήσει τα αντίποινα του Ισραήλ και την ένταση στη Μέση Ανατολή να ανατροφοδοτείται, μπορεί να γίνει αντιληπτή η προνομιακή σχέση συνεργασίας Κίνας – Ρωσίας – Ιράν και ο αντίκτυπός της στις γεωπολιτικές ισορροπίες, όχι μόνο στο περιφερειακό αλλά και στο διεθνές σύστημα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου