Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Όταν ως χώρα οι πολιτικές ηγεσίες σοβαρευθούν ένα μέρος των προς ναυπήγηση πλοίων αν γίνεται στην Ελλάδα δεν θα υπάρχει άνεργος και η οικονομία μαζί με την εξορρυξη υδρογονανθράκων θα εκτοξευθεί..
Αλλά φευ ο Υπουργός Ναυτιλίας είναι πάντα τόσο σχετικός όσο δεν παει άλλο, ειδικά ο Κύπριος με τον άνευ προηγούμενου αποτυχών ως Πολιτικής προστασίας..
Σύμφωνα με τον ναυλομεσιτικό οίκο Allied Shipbroking, οι Eλληνες πλοιοκτήτες και οι Ελληνίδες πλοιοκτήτριες παρήγγειλαν τη ναυπήγηση 164 πλοίων τους τελευταίους 12 μήνες και βρέθηκαν μπροστά από τους Ιάπωνες πλοιοκτήτες με 144. Η Σιγκαπούρη και η Κίνα ήρθαν στην τρίτη και τέταρτη θέση αντιστοίχως με 110 και 92 παραγγελίες. Συνολικά, μέσα στο 2023 δόθηκαν 2.420 παραγγελίες παγκοσμίως. Σύμφωνα με τα αρχεία της Allied, οι ελληνικών συμφερόντων εταιρείες παρήγγειλαν το 2023 διπλάσιο αριθμό πλοίων (164) σε σύγκριση με τα 81 συμβόλαια που είχαν συνάψει κατά τη διάρκεια του 2022.Αγορές πλοίων
Οι ελληνικών συμφερόντων ναυτιλιακές εταιρείες κυριάρχησαν και στις αγορές second hand πλοίων φτάνοντας τα 233 πλοία από το σύνολο των 1.731 που άλλαξαν χέρια πέρυσι (ποσοστό 13,4%). Πιο συγκεκριμένα, οι Ελληνες αγόρασαν 157 φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, διπλάσια από τα 77 χύδην φορτηγά που απέκτησαν οι Κινέζοι πλοιοκτήτες, οι οποίοι βρίσκονται στη δεύτερη θέση μπροστά από τους Τούρκους που κατέλαβαν την τρίτη θέση.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου