Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

Πρώτες πτήσεις τουρκικών αεροπορικών πλατφορμών

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Κοιτά τον Ουρανό για άλλη μια φορά είναι η πρόσκληση - πρόκληση προς την ΕΑΒ, αλλά και το ΥΕΘΑ πως πρέπει να κινηθούν για την ανάπτυξη της εγχώριας αμυντικής βιομηχανίας και πόσο υστερούμε ως χώρα..

Ιστοσελίδα «DEFENSEHERE» της 22 Φεβρουαρίου 2024

Δημοσιεύτηκε βίντεο από τις πρώτες πτήσεις αεροπορικών πλατφορμών που παράγονται στην τουρκική αμυντική βιομηχανία.

Ο πρόεδρος της Αμυντικής Βιομηχανίας Δρ. Haluk Görgün, στο βίντεο που δημοσίευσε, προβλήθηκαν οι πρώτες πτήσεις των HÜRKUŞ, Bayraktar TB2, AKSUNGUR, AKINCI, KIZILELMA, HÜRJET, Bayraktar TB3, ANKA-3 και KAAN.

Στην ανάρτησή του στον λογαριασμό του X, ο Görgün είπε: «Κοίτα τον ουρανό για άλλη μια φορά».

Το HÜRKUŞ πραγματοποίησε την πρώτη της πτήση στις 29 Αυγ 2013

Το τουρκικό αφος αρχικής και βασικής εκπαίδευσης HÜRKUŞ-A, που παράγεται από την TUSAS, ολοκλήρωσε με επιτυχία την πρώτη του δοκιμαστική πτήση στις 29 Αυγ 2013. Το HÜRKUŞ, που έμεινε στον αέρα συνολικά για 33 λεπτά, ανέβηκε σε υψόμετρο 9500 ποδιών και ολοκλήρωσε τους πρώτους ελέγχους.

50 μηχανικοί εργάστηκαν στο σχεδιασμό του HÜRKUŞ, του πρώτου έργου της Τουρκίας που προετοιμάστηκε με όλα τα στοιχεία ενός προηγμένου αφους και 50 μηχανικοί και 350 τεχνικοί εργάστηκαν στη φάση της μαζικής παραγωγής.

Το Bayraktar TB2 πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 29 Απρ 2014

Το εξοπλισμένο μη επανδρωμένο εναέριο όχημα Bayraktar TB2 (SİHA), παραγωγής της εταιρίας Baykar, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 29 Απρ 2014. Το Bayraktar TB2, το οποίο έχει ολοκληρώσει με επιτυχία περισσότερες από 750000 ώρες πτήσης μέχρι σήμερα, έγινε το πρώτο εθνικό αφος που υπηρέτησε στον ουρανό για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Υπογράφηκαν συμβόλαια εξαγωγών με περισσότερες από 30 χώρες για το Σύστημα Bayraktar TB2 SİHA, το οποίο άνοιξε νέο έδαφος στην ιστορία της τουρκικής αεροπορίας.

Το AKSUNGUR πραγματοποίησε την πρώτη της πτήση στις 20 Μαρ 2019

Το μη επανδρωμένο αφος AKSUNGUR, παραγωγής TUSAS και γνωστό και ως ANKA-2, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 20 Μαρ 2019. Το AKSUNGUR, το οποίο αναπτύχθηκε για να μεταφέρει πολύ περισσότερο ωφέλιμο φορτίο από τα υπάρχοντα συστήματα ΙΗΑ, έμεινε στον αέρα για 4 ώρες και 20 λεπτά χρησιμοποιώντας τη λειτουργία αυτόματης προσγείωσης και απογείωσης στην πρώτη του πτήση.

Το AKSUNGUR, το οποίο ξεκίνησε την πρώτη του αποστολή πεδίου το δεύτερο τρίμηνο του 2021, εισήλθε στο απόθεμα Διοίκησης Ναυτικών Δυνάμεων τον Οκτώβριο του 2021. Το AKSUNGUR έχει τεθεί σε λειτουργία για διαφορετικούς χρήστες τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό και έχει εξοπλιστεί με νέες δυνατότητες με διάφορα ωφέλιμα φορτία. Ενώ ο αριθμός του AKSUNGUR στις ΤΕΔ αυξήθηκε, οι εξαγωγικές δραστηριότητες επίσης επιταχύνθηκαν. Ο αριθμός των χωρών όπου πωλείται το εθνικό ΙΗΑ, έχει αυξηθεί σε 3. Σε εξέλιξη βρίσκονται σοβαρές διαπραγματεύσεις με πολλές χώρες για το AKSUNGUR.

Οι συνολικές ώρες πτήσης του ΙΗΑ με υψηλή χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου ξεπέρασαν τις 20000.

Το AKINCI πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 6 Δεκ 2019

Το Bayraktar Akıncı TİHA (Επιθετικό μη επανδρωμένο αεροπορικό μέσο), παραγωγής Baykar, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 6 Δεκ 2019. Το AKINCI TİHA παρέμεινε στον αέρα για 16 λεπτά στην πρώτη του δοκιμαστική πτήση.

Με την πτήση του Bayraktar Akıncı TİHA, η Τουρκία έγινε μία από τις 4 χώρες στον κόσμο που διαθέτει μη επανδρωμένο αφος αυτής της κατηγορίας. Έχουν υπογραφεί συμβάσεις εξαγωγών με περισσότερες από 7 χώρες για το AKINCI TİHA, το οποίο έχει ολοκληρώσει με επιτυχία περισσότερες από 30000 ώρες πτήσης.

Το KIZILELMA πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 14 Δεκ 2022

Το Bayraktar KIZILELMA, το πρώτο μη επανδρωμένο μαχητικό αφος τζετ της Τουρκίας που αναπτύχθηκε από την Baykar, πραγματοποίησε με επιτυχία την πρώτη του πτήση στις 14 Δεκ 2022. Η πρώτη πτήση του Bayraktar KIZILELMA, η οποία διήρκεσε 18 λεπτά, άνοιξε την αυλαία μιας νέας εποχής στην ιστορία της τουρκικής αεροπορίας.

Το Bayraktar KIZILELMA θα έχει τη δυνατότητα να απογειώνεται και να προσγειώνεται σε πλοία μικρού διαδρόμου όπως το πλοίο TCG Anadolu που κατασκευάστηκε από την Τουρκία και έτσι θα διαδραματίσει σημαντικό ρόλο σε αποστολές στο εξωτερικό. Μ’ αυτή τη δυνατότητα θ’ αναλάβει ενεργό ρόλο και στην προστασία των Τουρκικών Θαλασσών. Ως αποτέλεσμα, το KIZILELMA θα είναι μια πλατφόρμα που θα φέρει επανάσταση στο πεδίο της μάχης.

Το HÜRJET πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 25 Απρ 2023

Το πρώτο εκπαιδευτικό αφος τζετ της Τουρκίας, το HÜRJET, που αναπτύχθηκε από την TUSAS, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 25 Απρ 2023. Το HÜRJET, το οποίο παρέμεινε στον αέρα για 26 λεπτά στην πρώτη του πτήση, ανέβηκε σε ύψος 14000 ποδών σε όλη τη διάρκεια της δοκιμής και έφτασε σε ταχύτητα αέρα 250 κόμβων.

Το Hürjet, το οποίο έχει πραγματοποιήσει περισσότερες από 10 πτήσεις από την πρώτη του πτήση, συνεχίζει τις δοκιμές απόδοσης διπλού πιλοτηρίου, υψηλής ισχύος σε πλήρη ταχύτητα. Το Hürjet, το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ακροβατικό αφος επίδειξης εκτός από αποστολές ελαφριάς επίθεσης, εκπαίδευσης και περιπολίας, πέταξε για πρώτη φορά τον Σεπτέμβριο του 2023 με την ακροβατική ομάδα της τουρκικής Πολεμικής Αεροπορίας, τα «Τουρκικά Αστέρια», τα οποία θα είναι ο πρώτος χρήστης του Hürjet, τα οποία εκτελούν πτήσεις με αφη F-5. Το Hürjet θα αντικαταστήσει τα αεροσκάφη F-5 που χρησιμοποιούν τα «Τουρκικά Αστέρια». Στο πλαίσιο αυτό, η ακροβατική ομάδα θα πετάξει με Hürjet, αντί για το αεροσκάφος NF-5 που χρησιμοποιεί στο άμεσο μέλλον.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου