Δευτέρα 13 Νοεμβρίου 2023

Το πρώτο θωρακισμένο SUV της Τουρκίας «TULGA», σχεδιάζεται να τεθεί σε υπηρεσία το 2025

 Στρατηγός Φρ. Φράγκος: Αντί σχολίου..

Το πρωτο SUV της Τουρκίας: Το εγχώριας παραγωγης τεθωρακισμένο όχημα που θα τεθεί σε υπηρεσία το 2025 στη Σ-Χ.

Είναι το TULGA της BMC

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • ΜΗΚΟΣ: 487,5 cm
  • ΥΨΟΣ: 209,0 cm
  • ΠΛΑΤΟΣ: 205.0 cm
  • ΒΑΡΟΣ: 7.250 kg
  • Ωφ. Φορτίο 750 kg
  • Ύψος από το έδαφος 30 cm
  • Πενταθέσιο
  • Υδάτινο εμπόδιο 87.5cm
  • Μέγιστη ταχύτητα 130 km
  • Εκρηκτικά Ύλη C4 μέχρι 600 gr
  • Αντοχή θωράκισης του δαπέδου
  • Ιστοσελίδα «Savunma Sanayii Dergilik της 10 Νοε 2023
Το μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της BMC και Ανώτερος Διευθυντής Murat Yalçıntaş, δήλωσε ότι το φυσικά θωρακισμένο SUV «TULGA» που αναπτύχθηκε από την BMC, θα παραδοθεί στις δυνάμεις ασφαλείας στις αρχές του 2025.

Ο Yalçıntaş έκανε δηλώσεις στον δημοσιογράφο του πρακτορείου «Ανατολή» για τα έργα που πραγματοποιεί η BMC.
Δηλώνοντας ότι ο κόσμος έχει αρχίσει να κλονίζεται από πολέμους τα τελευταία χρόνια, ο Yalçıntaş επεσήμανε ότι οι χώρες έχουν αυξήσει τις επενδύσεις στην αμυντική βιομηχανία.
Δηλώνοντας ότι εργάζονται επίσης σε νέα οχήματα με βάση τις εμπειρίες που αποκτήθηκαν από τους τελευταίους πολέμους, ο Yalçıntaş συνέχισε τα λόγια του ως εξής:
«Οι εμπειρίες που αποκτήθηκαν σ’ αυτούς τους πολέμους δημιούργησαν επίσης νέες ανάγκες. Σύμφωνα με αυτές τις ανάγκες, κάποιες αλλαγές και κάποια σημεία που δεν υπήρχαν πριν, εμφανίστηκαν στις απαιτήσεις των ΤΕΔ. Σ’ αυτό το πλαίσιο, υπάρχουν οχήματα που αναπτύσσουμε με τις ΤΕΔ. Δεν θα δώσω πολλές λεπτομέρειες γι’ αυτά, καθώς είναι στο στάδιο ανάπτυξης, αλλά μπορώ να πω αυτό. Υπάρχει μια τάση προς τα έξυπνα οχήματα που έχουν πολύ γρήγορη κινητικότητα, αυτόνομα χαρακτηριστικά και δυνατότητες τηλεχειρισμού. Υπ’ αυτή την έννοια, έχουμε επίσης νέα εργαλεία που αναπτύσσουμε».
Το «TULGA» θα κυκλοφορήσει στους δρόμους το 2025
Δίνοντας πληροφορίες για το TULGA, το πρώτο εγχώριο και εθνικό, φυσικά θωρακισμένο SUV της Τουρκίας, το οποίο εκτέθηκε για πρώτη φορά στο TEKNOFEST που πραγματοποιήθηκε στη Σμύρνη, ο Yalçıntaş είπε ότι υπάρχει και μια έκδοση pickup (τύπου αγροτικού) του οχήματος.
Δηλώνοντας ότι το όχημα σχεδιάστηκε για να είναι θωρακισμένο από τη γέννηση, ο Yalçıntaş είπε:
«Αυτή τη στιγμή, το κοινό-στόχος του οχήματός μας TULGA, είναι η Στρκή και η αστυνομία. Σχεδιάστηκε σύμφωνα με τις ανάγκες τους, παρήχθη σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Αυτή τη στιγμή, η παραγωγή των πρωτοτύπων έχει ολοκληρωθεί και βρίσκονται σε φάση δοκιμών. Πιστεύουμε ότι αυτό το τεστ θα διαρκέσει τουλάχιστον 6 μήνες, ίσως λίγο περισσότερο, 8 ή 10 μήνες, ανάλογα με τα αποτελέσματα. Ως εκ τούτου, η φάση των δοκιμών θα ολοκληρωθεί πιθανώς προς τα τέλη του 2024. Ελπίζω να το δώσουμε και στη Γενική μας Διεύθυνση Ασφάλειας και στη Στρκή μας στις αρχές του 2025. Δυστυχώς, δεν θα υπάρξει πολιτική εκδοχή αυτού. Εφόσον πρόκειται για θωρακισμένο όχημα, δεν είναι όχημα για πολίτες».
Εργασία κινητήρα
Εξηγώντας ότι η BMC εργάζεται σε 4 τύπους εγχώριων κινητήρων και ότι έχει ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή του κινητήρα 400 ίππων που ονομάζεται «Tuna», ο Yalçıntaş είπε: «Ολόκληρος ο σχεδιασμός αυτού του κινητήρα ανήκει σε εμάς και παράγεται εγχώρια. Επομένως, όλα τα δικαιώματα είναι δικά μας. Δεν είναι υπό καμία άδεια. «Αυτή τη στιγμή το εγκαθιστούμε στα θωρακισμένα μας οχήματα όπως το «Kirpi» και το «Vuran».
Δηλώνοντας ότι οι εργασίες στους άλλους 3 κινητήρες συνεχίζονται, ο Yalçıntaş είπε:
 «Ο δεύτερος κινητήρας που αναπτύξαμε, είναι ένας μεγαλύτερος, ο κινητήρας μας 600 ίππων, τον οποίο ονομάζουμε «Azra». Θα τον εγκαταστήσουμε σε μεγάλα στρατιωτικά φορτηγά 8x8. Η ημερομηνία μαζικής παραγωγής αυτού του κινητήρα πιθανότατα θα είναι τα μέσα ή τα τέλη του 2025. Αναπτύσσουμε επίσης τον «Marin», δηλαδή τη ναυτική έκδοση αυτού του κινητήρα. Αυτό θα χρησιμοποιηθεί σε μη επανδρωμένα θαλάσσια οχήματα επιφανείας. Θα χρησιμοποιηθεί ως βοηθητική μηχανή σε διάφορα ναυτικά πλοία του τουρκικού Πολεμικού Ναυτικού. Αυτό μοιάζει προς τα μέσα του 2025. Το τρίτο που αναπτύξαμε είναι η ομάδα ισχύος 1000 ίππων. Αυτό που εννοούμε ως ομάδα ισχύος είναι η ομάδα κινητήρα, μετάδοσης και ψύξης. Αυτό θα χρησιμοποιηθεί σε πυροβόλα «fırtına». Στοχεύσαμε την ημερομηνία εισαγωγής μαζικής παραγωγής στα τέλη του 2026. Ως εκ τούτου, ελπίζουμε, από τα τέλη του 2026, όλα τα πυροβόλα «fırtına» που παράγουμε, θα τεθούν σε λειτουργία με τον εγχώριο όμιλο ηλεκτρικής ενέργειας. Έχουμε επίσης μια ομάδα ισχύος 1500 ίππων. Θα τη λειτουργήσουμε εγχώρια στο άρμα μας, στο Altay. Η μαζική παραγωγή αυτού φαίνεται να είναι γύρω στα τέλη του 2027, αρχές του 2028. Ας ελπίσουμε ότι θα υπηρετήσουμε τις ΤΕΔ και τις ένοπλες δυνάμεις των φιλικών και συμμάχων χωρών, μ’ αυτούς τους 4 τύπους μηχανών».
«Πιστεύουμε ότι θα κλείσουμε το 2023 με καλύτερα στοιχεία»
Δηλώνοντας ότι, ως BMC, ήταν η πρώτη της Τουρκίας στις εξαγωγές χερσαίων οχημάτων αμυντικής βιομηχανίας πέρυσι, ο Yalçıntaş είπε:
«Οι ΤΕΔ είναι ένας από τους καλύτερους στρατούς στον κόσμο. Στο πλαίσιο αυτό, τα οχήματα που χρησιμοποιούν οι ΤΕΔ προορίζονται για χρήση από όλους τους στρατούς και έχουν μεγάλη ζήτηση. Γι' αυτό και οι εξαγωγές του τουρκικού αμυντικού τομέα αυξάνονται μέρα με τη μέρα. Το 2022, ήμασταν οι πρώτοι της Τουρκίας στις εξαγωγές χερσαίων οχημάτων της τουρκικής αμυντικής βιομηχανίας. Πραγματοποιήσαμε το 45% όλων των εξαγωγών χερσαίων οχημάτων της αμυντικής βιομηχανίας της Τουρκίας. Εξάγαμε περίπου το 85% της συνολικής παραγωγής μας. Αυτοί οι αριθμοί συνέχισαν να αυξάνονται το 2023. Επομένως, πιστεύω ότι θα κλείσουμε το 2023 με πολύ καλύτερα στοιχεία. «Με την εισαγωγή των νέων προϊόντων μας το 2024, θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε τόσο τις ΤΕΔ όσο και τις ένοπλες δυνάμεις των φιλικών και συμμάχων χωρών».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου