Πέμπτη 11 Μαΐου 2023

Το σκάνδαλο των γαλλικών φρεγατών FDI: Αντί για 1 δισ. ναυπηγικό έργο υπέγραψαν μόλις για 50 εκατ. ευρώ! – Τα άλλα 950 εκατ. ευρώ ποιος τα πήρε;

 Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:

Η καταγγελία είναι σοβαρή μόνο, όταν φέρεις στο φως τη σύμβαση, αλλιώς είναι λάσπη με ανεμιστήρα!!…

Πληρωμές:

– περίπου 1,168 δισ. ευρώ για το έτος 2022,

– περίπου 517.000.000 ευρώ για το έτος 2023,

– περίπου 479.000.000 ευρώ για το έτος 2024,

– περίπου 490.000.000 ευρώ για το έτος 2025,

– περίπου 271.000.000 ευρώ για το έτος 2026,

– περίπου 181.000.000 ευρώ για το έτος 2027,

– περίπου 109.000.000 ευρώ για το έτος 2028,

– περίπου 22.000.000 ευρώ για το έτος 2029.

Με λίγα λόγια η κυβέρνηση πληρώνει στους Γάλλους από το 2022 ως και το 2025 τα 2,65 δισ. ευρώ από τα συνολικά 3,23 δισ. ευρώ του κόστους των Belharra! Απίστευτο;

Ελπίζεται το πρώτο σκάφος να είναι επιχειρησιακά έτοιμο (δηλαδή να έχει παραδοθεί το 2025 και οι δοκιμές του να έχουν ολοκληρωθεί το το 2026), το δεύτερο σκάφος το 2028 και το τρίτο σκάφος -αν όλα πάνε καλά- το 2030.

Το πρώτο σκάφος θα πέσει στο νερό το 2024, οι δοκιμές θα τελειώσουν το 2025 και επιχειρησιακά θα ενταχθεί το 2026.

Με τον μισό οπλισμό αντιαεροπορικό οπλισμό του και χωρίς αντιπυραυλικό σύστημα, όπως προαναφέραμε και ούτε κατά διάνοια SCALP Naval

Και ο πρόεδρος του ΣΕΚΠΥ Α.Ροζολής πήρε για την εταιρεία του 18 από τα 50 εκατ. ευρώ!

Η προμήθεια που θα άλλαζε, υποτίθεται, την πορεία παρακμής της ελληνικής ναυπηγικής βιομηχανίας, η αγορά των τριών φρεγατών FDI από την γαλλική Naval Group, τελικά εξελίχθηκε στην «επιτάφιο» πλάκα της, καθώς το πρόγραμμα που θα ξεπεράσει κατά πολύ τα 3,23 δισ. ευρώ, δηλαδή θα «ρουφήξει» σχεδόν όλη την οικονομική ρευστότητα του ΠΝ, δεν θα επιστραφούν, ούτε καν «ψίχουλα» ναυπηγικού/βιομηχανικού έργου στην Ελλάδα.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.pronews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου