Σχόλιο Στρατηγού Φράγκου Φ.:
Αν το δήλωσε τότε έχει πληροφόρηση..
Πάμε για διετή πόλεμο..
«Αντίθετα με ότι διέδιδαν κάποιοι, η ρωσική επιστράτευση πέτυχε και οι Ρώσοι θα πολεμήσουν όπου και όπως διαταχθούν»!
Ο αρχηγός του Γενικού Επιτελείου της Ουκρανίας των Ενόπλων Δυνάμεων της Ουκρανίας, Βαλέρι Ζαλούζνι, πιστεύει ότι ο ρωσικός στρατός θα εξαπολύσει νέα επίθεση και θα επιχειρήσει να καταλάβει το Κίεβο και πάλι το επόμενο έτος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου