Τουρκικός δάκτυλος στην Αλβανία μετά την αναγγελία της δημιουργίας Ελληνικών δήμων αναφέρει αλυτρωτικά όνειρα για την Τσαμουριά και εμπλέκει την συμφωνία για την ΑΟΖ μεταξύ Ελλάδος-Αλβανίας
Την Ελλάδα έβαλαν στο κάδρο των σχεδίων τους οι Αλβανοί, οι οποίοι ευρίσκονται σε πολύ δύσκολη θέση στην περιοχή τους με τους 50.000 Σέρβους του Βόρειου Κοσσυφοπεδίου.
Μάλιστα συγκρίνουν τον Σύνδεσμο σερβικών Δήμων του Κοσσυφοπεδίου με το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης που αφορά την δημιουργία «Ένωσης Ελληνικών Δήμων» στην Αλβανία, θεωρώντας ότι η χώρα μας θα επιδιώξει μελλοντικά να αποσπάσει το κομμάτι της Βόρειας Ηπείρου, εννοώντας την συμφωνίας της Φλωρεντίας του 1914.
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.pentapostagma.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου