Τρίτη 10 Μαΐου 2022

ΗΠΑ: Ζήτησαν από την Ελλάδα αποστολή τεθωρακισμένων στην Ουκρανία - Μόνο αν υπάρξει αντικατάσταση απάντησε η Αθήνα

Για ακόμα μία φορά οι ΗΠΑ ζητούν από την Ελλάδα να παραδώσει όπλα και πιο συγκεκριμένα τεθωρακισμένα οχήματα στην Ουκρανία. Το αίτημα τέθηκα στον Νίκο Παναγιωτόπουλο από τον Αμερικανό ομόλογό του Λόιντ Όστιν.

Συγκεκριμένα, όπως μετέδωσε στο OPEN, η Γεωργία Γαραντζιώτη οι υπουργοί Άμυνας Ελλάδας και Αμερικής είχαν τηλεφωνική επικοινωνία, την οποία μονοπώλησε του ουκρανικό. Η τηλεφωνική επικοινωνία κράτησε περίπου 40 λεπτά και οι Αμερικανοί ζήτησαν ακόμα μία φορά -και μάλιστα επίμονα- αποστολή στρατιωτικού υλικού σοβιετικής κατασκευής για ενίσχυση της ουκρανικής άμυνας.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.ethnos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου