Στρατηγός Φράγκος Φ.:No comments..
Ναι σε όλα…
Γνωστό τοις πάσι..
Ave..
Πρώτος «χτύπησε» ο πολιτικός λαγός της Ουάσινγκτον, ο σούπερ Μάριο Ντράγκι, ο οποίος πριν από μερικές μέρες μίλησε στο Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο και έριξε την πολιτική βόμβα: Ανέπτυξε ένα σχέδιο μεταρρύθμισης των Ευρωπαϊκών Συνθηκών, καθώς το ισχύον δεν δουλεύει, ζήτησε συμφωνία των χωρών-μελών σε κοινές πολιτικές, με πρώτη από όλες την ενέργεια, και στο τέλος μάς είπε και το μυστικό: Πρέπει να καταργηθεί η ομοφωνία, άλλως πώς το βέτο κάθε κυρίαρχης χώρας.
Από τον Μανώλη Κοττάκη
Ως επιβράβευση για τη θεάρεστη αυτή πράξη του, που, αν εφαρμοστεί, θα μετατρέψει την Ευρώπη μας σε μια Ενωση από περιστασιακές παρέες που θα διαπραγματεύονται όχι επί τη βάσει αρχών αλλά με την αρχή του εγγύτερου συμφέροντος, ο Ιταλός πρωθυπουργός έλαβε εσπευσμένως πρόσκληση να απευθυνθεί στο Κογκρέσο των ΗΠΑ. Στις οποίες ήδη βρίσκεται. Πριν από τον δικό μας Κυριάκο Μητσοτάκη.
Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:www.newsbreak.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου