Παρασκευή 30 Ιουλίου 2021

Ο πολύτιμος χρόνος των ώριμων ..(Mario de Andrade).

Ποιο ήταν το προσδόκιμο ζωής των Αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων και ποιητών;
Γράφει η Ελένη Οικονομοπούλου Όπως διαβάζουμε στη σελίδα Mousa.gr, στα 55 ονόματα αρχαίων, κυρίως φιλοσόφων και ποιητών: Μόνο 12 απεβίωσαν κάτω των 70 ετών, 12 απεβίωσαν από 90-100 ετών και *31 απεβίωσαν μεταξύ 70-90 ετών. Αυτό δείχνει ότι οι ισχυρισμοί περί αύξησης του προσδόκιμου 

https://gr.pinterest.com/pin/466755948858432278/

 Θέμα: Ο πολύτιμος χρόνος των ώριμων του Mario de Andrade

Μέτρησα τα χρόνια μου και συνειδητοποίησα οτι,μου υπολείπεται λιγότερος χρόνος ζωής απ'ότι έχω ζήσει έως τώρα..

Έχω περισσότερο παρελθόν απ'ό,τι μέλλον.

Αισθάνομαι όπως αυτό το παιδάκι που του έδωσαν ένα μπωλ με κεράσια:

τα πρώτα τα καταβρόχθισε με λαιμαργία,αλλά όταν παρατήρησε ότι του απέμειναν λίγα,άρχισε να τα γεύεται με βαθιά απόλαυση.

Δεν έχω πια χρόνο να ασχοληθώ με τις μετριότητες.

Δεν θέλω να βρίσκομαι σε συγκεντρώσεις όπου παρελαύνουν παραφουσκωμένοι εγωισμοί.

Με ενοχλεί η ζήλια και όσοι προσπαθούν να καταστρέψουν εκείνους που θαυμάζουν,να υποτιμήσουν τους ικανότερους για να οικειοποιηθούν τη θέση τους,το ταλέντο τους και την τύχη τους.

Δεν έχω χρόνο για ατέλειωτες φλυαρίες,που σχετίζονται με τις ζωές των άλλων.

Δεν μπορώ να ανεχτώ τους καιροσκόπους.

Οι άνθρωποι δεν συζητούν πια για το περιεχόμενο,κάνουν λόγο απλά για τις ετικέτες.

Θέλω την ουσία,η ψυχή μου βιάζεται.. Δεν υπάρχουν πια πολλά κεράσια στο μπωλ... Θέλω να ζήσω δίπλα σε ανθρώπους που παραμένουν άνθρωποι.

Που ξέρουν να γελούν με τα λάθη τους.

Που δεν επαίρονται για το θρίαμβό τους.

Που δεν θεωρούν τον εαυτό τους εκλεκτό,πριν την ώρα τους.

Που δεν αποφεύγουν τις ευθύνες τους.

Που υπερασπίζονται την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και που βαδίζουν με την αλήθεια και την ειλικρίνεια.

Το ουσιώδες είναι αυτό που αξίζει τον κόπο στη ζωή.

Θέλω να περιτριγυρίζομαι από πρόσωπα που ξέρουν να αγγίζουν την καρδιά των ανθρώπων..

Άνθρωποι που τα σκληρά χτυπήματα της ζωής τους δίδαξαν πως μεγαλώνει κανείς με απαλά αγγίγματα στην ψυχή.

Ναι,βιάζομαι,αλλά μόνο για να ζήσω με την ένταση που μόνο η ωριμότητα μπορεί να μου χαρίσει.

Σκοπεύω να μην πάει χαμένο κανένα από τα κεράσια που μου απομένουν...

Είμαι σίγουρος οτι ορισμένα θα είναι πιο νόστιμα απ'όσα έχω φάει.

Σκοπός μου είναι να φτάσω ως το τέλος ικανοποιημένος και σε ειρήνη με τη συνείδησή μου και τους αγαπημένους μου. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου