Παρασκευή 23 Ιουλίου 2021

(Πρόσφατο συγκλονιστικό θαῦμα τῶν Ἀρχαγγέλων Μιχαήλ καί Γαβριήλ)

 

ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ 

ΠΡΕΣΒΕΥΣΑΤΕ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ

(Πρόσφατο συγκλονιστικό θαῦμα τῶν Ἀρχαγγέλων Μιχαήλ καί Γαβριήλ)

     Ὀνομάζομαι Ἀντώνης Μπέζος. Τήν Κυριακή 04/07/21, ἦρθα γιά πρώτη φορά στό μοναστήρι τοῦ Ἀρχαγγέλου Μιχαήλ. Ἕνας φίλος μου μοῦ εἶχε μιλήσει γιά τό Ἁγίασμα καί εἶχα μεγάλη ἐπιθυμία νά κατέβω ἐκεῖ. Ὅμως ἕνας πρόσφατος τραυματισμός στό πόδι μου μέ ἔβαλε σέ δίλημμα, γιά τό ἄν θά μποροῦσα νά κατέβω. Εἶχα κάταγμα ἀστραγάλου μέ βαρειά κάκωσιη πρίν 10 μέρες. Τό Σάββατο, πού ἦρθα στό νησί, ἤμουν πολύ κουρασμένος καί ἔλεγα: «Πῶς θά κατεβῶ στό Ἁγίασμα;» Εἶχα ἀγωνία γιά τό πόδι μου, νά μή πάθη κι ἄλλο κάταγμα καί ἔλεγα: «Ἀρχάγγελοι Μιχαήλ καί Γαβριήλ βοηθῆστε με νά κατέβω!» 

     Τήν Κυριακή ἤρθαμε στό μοναστήρι. Καθίσαμε ἔξω ἀπό τή Μονή στό παγκάκι δίπλα στήν πύλη μέ τήν οἰκογένειά μου καί συζητούσαμε γιά τό ἄν θά μπορέσω νά κατέβω. Βέβαια ἡ γυναίκα μου δέν μέ ἄφηνε, γιατί φοβόταν νά μή πάθω κάτι. Ἦταν ἡ ὥρα 11π.μ.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα: apantaortodoxias.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου