Παρασκευή 7 Μαΐου 2021

Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

 Μία νομική ἀνάλυση τοῦ Χρήστου Δερμοσονιάδη (Δικαστῆ)

"Ὅταν ὁ Πιλάτος βεβαιώθηκε γιά τήν ἀθωότητα τοῦ Χριστοῦ καί θέλησε νά τόν ἀπολύσει τότε οἱ Ἰουδαῖοι φώναξαν: «ἡμεῖς νόμον ἔχομεν καί κατά τόν νόμον ἡμῶν ὀφείλει ἀποθανεῖν, ὅτι Θεοῦ υἱόν ἑαυτόν ἐποίησε.» (Ἰωάν.10,7). Αὐτή εἶναι καί ἡ σημερινή θέση τῶν Ἑβραίων. Ἰσχυρίζονται ὅτι ὁ Χριστός παρέβη πράγματι τό Μωσαϊκό Νόμο καί δίκαια κατεδικάσθη σέ θάνατο. Εἶναι δυνατόν ὅμως ἡ ἀνθρώπινη Δικαιοσύνη νά ἔφθασε σέ τέτοια ἀντίθεση πρός τή Θεία Δικαιοσύνη ὥστε νά καταδικάσει σέ θάνατο τόν ἴδιο τό Θεό καί ἐν ὀνόματι τοῦ Νόμου νά θανατώσει τό Δημιουργό;

Τό βασικό λοιπόν ἐρώτημα εἶναι ἄν ἡ δίκη τοῦ Χριστοῦ ἤτανε μία δίκαιη δίκη, κατά τό ἀνθρώπινο μέτρο, ἄν δηλαδή ἔγινε σύμφωνα μέ τό νόμο καί τή δικονομία.

Ἡ δικαιοσύνη τήν ἐποχή τοῦ Χριστοῦ βρισκόταν σέ ἀρκετά ψηλό ἐπίπεδο. Τό Ρωμαϊκό Δίκαιο σέ λίγα θέματα ὑστεροῦσε ἀπό τό σημερινό εὐρωπαϊκό δίκαιο καί τό ἑβραϊκό ἤτανε ἱεροκρατικό καί στηριζόταν στό Μωσαϊκό Νόμο.

Τά ἑβραϊκά δικαστήρια ἤτανε πολυμελῆ. Ἀνώτατο Δικαστήριο ἦταν τό Μέγα Συνέδριο πού εἶχε καί ἄλλες ἐξουσίες. Ἕδρευε στήν Ἱερουσαλήμ, ἀπετελεῖτο ἀπό 120 μέλη μέ πρόεδρο τόν Ἀρχιερέα καί εἶχε στή διαταγή του στρατιωτική δύναμη, τήν κουστωδία. Οἱ θανατικές καταδίκες τῶν ἑβραϊκῶν δικαστηρίων ἔπρεπε νά ἐπικυρωθοῦν ἀπό τή Ρωμαϊκή ἐξουσία ὅπως ἀναφέρεται στό βιβλίο «Ἡ δίκη τοῦ Ἰησοῦ» τοῦ θεολόγου Δημήτριου Καππαῆ.

Διαβάστε αναλυτικά το άρθρο στην ιστοσελίδα:imsymis.gr

Δείτε ΕΔΩ σχετικό ΒΙΝΤΕΟ: Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ - Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΜΝΟΥ




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου