Σχόλιο Στρατηγού Φ.Φράγκου:
Ο εκσυγχρονισμός Avionic η Erciyes των 19 C-130 της ΤΠΑ γίνεται εξ ολοκλήρου από την TUSAS με συστηματα και λογισμικό που ανέπτυξαν Τούρκοι μηχανικοί...
Το πλέον απόρρητο , που φυσικά δεν αποκαλύπτουν είναι το εγχώριο Συστημα Αυτοπροστασίας .
Το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί δεν αξιοποιήθηκε το από δεκαετίας Εθνικό Σύστημα Αυτοπροστασίας από την ΕΑΒ, που ασφαλώς θα προσέδιδε σαφές προβάδισμα στα Ελληνικά C- 130 (Hercules), όταν μάλιστα το πρωτότυπο το έστησαν στελέχη της Πολεμικής μας Αεροπορίας...
Εφημερίδα «Σταρ» της 28 Απρ 2020
Οι Τούρκοι μηχανικοί εξοπλίζουν τα "Hercules" με συστήματα σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα
Τα 60 ετών αφη C-130, τα οποία είναι από τα πιο σημαντικά μεταφορικά αεροσκάφη στη δομή των ΤΕΔ, εκσυγχρονίζονται με εργασίες νέας τεχνολογίας, που εφαρμόζονται από την Τουρκική Αεροδιαστημική εταιρία (TUSAŞ), σε συνεργασία με το 2ο Αεροπορικό εργοστάσιο συντήρησης στην Καισάρεια.
Τα C-130, τα οποία ονομάζονται «Ηρακλής» στην παγκόσμια αεροπορική βιβλιογραφία και χρησιμοποιούνται από τις ΤΕΔ για πολλά χρόνια, εξοπλίζονται με την τελευταία τεχνολογία με το «Πρόγραμμα εκσυγχρονισμού Avionic» που ονομάζεται «Εκσυγχρονισμός Erciyes».
Τα C-130, τα οποία είναι 19 στο απόθεμα της Διοίκησης Πολεμικής Αεροπορίας, αποκτούν νέα συστήματα με τον εκσυγχρονισμό που εφαρμόζεται στο 2ο Αεροπορικό εργοστάσιο συντήρησης.
Οι Τούρκοι μηχανικοί και τεχνικοί έχουν την υπογραφή του εκσυγχρονισμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε για να διασφαλίσει ότι οι πιλότοι θα πετούν το αεροσκάφος πιο αποτελεσματικά και με ασφάλεια.
Ο «Εκσυγχρονισμό Erciyes» στο 2ο Αεροπορικό εργοστάσιο συντήρησης, μεταφέροντας τεχνολογία νέας γενιάς στα περίπου 60 ετών αφη, συμβάλλει στην οικονομία της χώρας, εμποδίζοντας την αγορά νέων αεροσκαφών.
Ο Διευθυντής Συντήρησης και Ανακαίνισης στο Επίπεδο του Εργοστασίου, Αντισμήναρχος Μηχανικός Σουλεϊμάν Ερμπίλ, δήλωσε στον ανταποκριτή του πρακτορείου «Ανατολή», ότι τα C-130 ήταν μεταξύ των κύριων μεταφορικών αεροσκαφών φορτίου στο απόθεμα της Διοίκησης της ΤΠΑ.
Ο Ερμπίλ τόνισε ότι το εργοστάσιό τους είναι ένα σημαντικό κέντρο συντήρησης αεροσκαφών και είπε: «Η συντήρηση σε επίπεδο αποθήκης όλων των αεροσκαφών C-130 που βρίσκονται στο απόθεμά μας, είναι υπό την ευθύνη του 2ου Αεροπορικού εργοστασίου συντήρησης αεροσκαφών. Η συντήρηση αυτών των αεροσκαφών πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις μας κάθε 6 χρόνια. Η συντήρηση ολοκληρώνεται σε περίπου 120 εργάσιμες ημέρες, αλλά μπορεί να διαρκέσει από 6 μήνες έως 1 έτος ανάλογα με την κατάσταση του αεροσκάφους».
Έχει αποκτήσει δυνατότητες κοντά στα Α400
Ο Ερμπίλ δήλωσε ότι είναι στην κορυφή από τα 13 κέντρα συντήρησης στον κόσμο, που έχει εξουσιοδοτήσει η κατασκευάστρια εταιρία αφών Lockheed Martin και αναφερόμενος στην τυπική συντήρηση των αφών C-130, καθώς και στον εκσυγχρονισμό, δήλωσε τα εξής:
«Ο εκσυγχρονισμός Erciyes είναι μια μορφή συντήρησης που καλύπτει όλες τις συσκευές με διεθνείς αεροπορικές απαιτήσεις και όλες τις «LRU» (ηλεκτρονικές μονάδες). Αυτός ο εκσυγχρονισμός δίνει στα αεροσκάφη μας όχι μόνο συντήρηση αλλά και ολοκαίνουργιες δυνατότητες σε διεθνή πρότυπα. Αυτή η ικανότητα είναι ένας εκσυγχρονισμός που σχεδιάστηκε από την TUSAŞ, κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από Τούρκους μηχανικούς μας. Η συντήρηση πραγματοποιείται επίσης κατά τη διάρκεια αυτού του εκσυγχρονισμού. Στον προαναφερόμενο εκσυγχρονισμό Erciyes, τοποθετούνται στο αεροπλάνο περίπου 17 χιλιόμετρα νέων καλωδίων. Επιπλέον, πάνω από 1 εκατομμύριο σειρές λογισμικού έχουν γραφτεί και προστεθεί ανάλογα με τις ανάγκες. Χάρη στη συντήρηση και επισκευή, το αεροσκάφος μας, το οποίο ανήκει στην κατηγορία γήρανσης, αποκτά ικανότητα κοντά στο A400M, το οποίο μόλις εισήλθε στο δομή».
Μετάφραση: " Συνεργάτης χωρίς όνομα"
Ο εκσυγχρονισμός Avionic η Erciyes των 19 C-130 της ΤΠΑ γίνεται εξ ολοκλήρου από την TUSAS με συστηματα και λογισμικό που ανέπτυξαν Τούρκοι μηχανικοί...
Το πλέον απόρρητο , που φυσικά δεν αποκαλύπτουν είναι το εγχώριο Συστημα Αυτοπροστασίας .
Το ερώτημα που τίθεται είναι, γιατί δεν αξιοποιήθηκε το από δεκαετίας Εθνικό Σύστημα Αυτοπροστασίας από την ΕΑΒ, που ασφαλώς θα προσέδιδε σαφές προβάδισμα στα Ελληνικά C- 130 (Hercules), όταν μάλιστα το πρωτότυπο το έστησαν στελέχη της Πολεμικής μας Αεροπορίας...
Εφημερίδα «Σταρ» της 28 Απρ 2020
Οι Τούρκοι μηχανικοί εξοπλίζουν τα "Hercules" με συστήματα σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα
Τα 60 ετών αφη C-130, τα οποία είναι από τα πιο σημαντικά μεταφορικά αεροσκάφη στη δομή των ΤΕΔ, εκσυγχρονίζονται με εργασίες νέας τεχνολογίας, που εφαρμόζονται από την Τουρκική Αεροδιαστημική εταιρία (TUSAŞ), σε συνεργασία με το 2ο Αεροπορικό εργοστάσιο συντήρησης στην Καισάρεια.
Τα C-130, τα οποία ονομάζονται «Ηρακλής» στην παγκόσμια αεροπορική βιβλιογραφία και χρησιμοποιούνται από τις ΤΕΔ για πολλά χρόνια, εξοπλίζονται με την τελευταία τεχνολογία με το «Πρόγραμμα εκσυγχρονισμού Avionic» που ονομάζεται «Εκσυγχρονισμός Erciyes».
Τα C-130, τα οποία είναι 19 στο απόθεμα της Διοίκησης Πολεμικής Αεροπορίας, αποκτούν νέα συστήματα με τον εκσυγχρονισμό που εφαρμόζεται στο 2ο Αεροπορικό εργοστάσιο συντήρησης.
Οι Τούρκοι μηχανικοί και τεχνικοί έχουν την υπογραφή του εκσυγχρονισμού, ο οποίος πραγματοποιήθηκε για να διασφαλίσει ότι οι πιλότοι θα πετούν το αεροσκάφος πιο αποτελεσματικά και με ασφάλεια.
Ο «Εκσυγχρονισμό Erciyes» στο 2ο Αεροπορικό εργοστάσιο συντήρησης, μεταφέροντας τεχνολογία νέας γενιάς στα περίπου 60 ετών αφη, συμβάλλει στην οικονομία της χώρας, εμποδίζοντας την αγορά νέων αεροσκαφών.
Ο Διευθυντής Συντήρησης και Ανακαίνισης στο Επίπεδο του Εργοστασίου, Αντισμήναρχος Μηχανικός Σουλεϊμάν Ερμπίλ, δήλωσε στον ανταποκριτή του πρακτορείου «Ανατολή», ότι τα C-130 ήταν μεταξύ των κύριων μεταφορικών αεροσκαφών φορτίου στο απόθεμα της Διοίκησης της ΤΠΑ.
Ο Ερμπίλ τόνισε ότι το εργοστάσιό τους είναι ένα σημαντικό κέντρο συντήρησης αεροσκαφών και είπε: «Η συντήρηση σε επίπεδο αποθήκης όλων των αεροσκαφών C-130 που βρίσκονται στο απόθεμά μας, είναι υπό την ευθύνη του 2ου Αεροπορικού εργοστασίου συντήρησης αεροσκαφών. Η συντήρηση αυτών των αεροσκαφών πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις μας κάθε 6 χρόνια. Η συντήρηση ολοκληρώνεται σε περίπου 120 εργάσιμες ημέρες, αλλά μπορεί να διαρκέσει από 6 μήνες έως 1 έτος ανάλογα με την κατάσταση του αεροσκάφους».
Έχει αποκτήσει δυνατότητες κοντά στα Α400
Ο Ερμπίλ δήλωσε ότι είναι στην κορυφή από τα 13 κέντρα συντήρησης στον κόσμο, που έχει εξουσιοδοτήσει η κατασκευάστρια εταιρία αφών Lockheed Martin και αναφερόμενος στην τυπική συντήρηση των αφών C-130, καθώς και στον εκσυγχρονισμό, δήλωσε τα εξής:
«Ο εκσυγχρονισμός Erciyes είναι μια μορφή συντήρησης που καλύπτει όλες τις συσκευές με διεθνείς αεροπορικές απαιτήσεις και όλες τις «LRU» (ηλεκτρονικές μονάδες). Αυτός ο εκσυγχρονισμός δίνει στα αεροσκάφη μας όχι μόνο συντήρηση αλλά και ολοκαίνουργιες δυνατότητες σε διεθνή πρότυπα. Αυτή η ικανότητα είναι ένας εκσυγχρονισμός που σχεδιάστηκε από την TUSAŞ, κατασκευασμένος εξ ολοκλήρου από Τούρκους μηχανικούς μας. Η συντήρηση πραγματοποιείται επίσης κατά τη διάρκεια αυτού του εκσυγχρονισμού. Στον προαναφερόμενο εκσυγχρονισμό Erciyes, τοποθετούνται στο αεροπλάνο περίπου 17 χιλιόμετρα νέων καλωδίων. Επιπλέον, πάνω από 1 εκατομμύριο σειρές λογισμικού έχουν γραφτεί και προστεθεί ανάλογα με τις ανάγκες. Χάρη στη συντήρηση και επισκευή, το αεροσκάφος μας, το οποίο ανήκει στην κατηγορία γήρανσης, αποκτά ικανότητα κοντά στο A400M, το οποίο μόλις εισήλθε στο δομή».
Μετάφραση: " Συνεργάτης χωρίς όνομα"
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου