Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2019

I CANNOT VOTE FROM WASHINGTON(Δεν μπορώ να ψηφίσω από την Ουάσιγκτον)

 Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης είπε, από το βήμα της Βουλής για τον Νόμο σχετικά με την ψήφο των Αποδήμων Ελλήνων:
«Έπρεπε να περάσουν 44 χρόνια και 8 μήνες για να λάβει το άρθρο αυτό νομική σάρκα και οστά. Και είμαι περήφανος που αυτό συμβαίνει με πρωτοβουλία της ΝΔ και καθώς φαίνεται, με μεγάλη διακομματική συναίνεση.
Αλλά ο νέος νόμος δεν μου επιτρέπει να ψηφίσω από την Ουάσιγκτον. Για να ψηφίσω από εδώ έπρεπε να έχω ζήσει στην πατρίδα μου δύο από τα τελευταία 35 χρόνια.
Έφυγα από την Ελλάδα, λόγω της χούντας, το τέλος του 1967 και δεν επέστρεψα ποτέ μόνιμα στην πατρίδα μου.
Αλλά όλα αυτά τα χρόνια αγωνίστηκα, με όποιο τρόπο μπορούσα, για τα συμφέροντα της πατρίδας μου. Ο Ανδρέας Παπανδρέου, όταν ήρθε στην εξουσία στο τέλος του 1981, με διόρισε οικονομικό σύμβουλο στην πρεσβεία μας στην Ουάσιγκτον και υπήρξα μέλος της ελληνικής αντιπροσωπίας στην Διάσκεψη του ΟΗΕ για το Δίκαιο της Θάλασσας. Υπήρξα τέταρτος υποψήφιος Βουλευτής Επικρατείας του ΠΑΣΟΚ στις εθνικές εκλογές του 2012. Ασχολούμαι, ανελλιπώς, τα τελευταία 37 χρόνια με την ΑΟΖ προσπαθώντας να ενημερώσω τους  συμπατριώτες μου για την μεγάλη αξία της Αποκλειστικής Οικονομικής Ζώνης. Γράφω, στα ελληνικά και στα αγγλικά, βιβλία και άρθρα για την ΑΟΖ αλλά η πατρίδα μου δεν μου επιτρέπει να ψηφίσω από την πανέμορφη Ουάσιγκτον.
Φυσικά όλα αυτά έχουν αξία μόνο σε θεωρητικό επίπεδο, διότι, σε πρακτικό επίπεδο δεν θα ψήφιζα ούτως η άλλως μια και στις κάλπες δεν θα υπάρχει ψηφοδέλτιο του ΠΑΣΟΚ!

Διαβάστε περισσότερα εδω:Με ιστορική πλειοψηφία 288 «ναι» πέρασε η ψήφος των Ελλήνων του εξωτερικού από τη Βουλή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου